שלא נדע: שחקן טור מהליגה הצרפתית השנייה מת בשנתו

תומא רודריגז
תומא רודריגז | מסך

בפעם השנייה השבוע, אחרי מותו של כדורגלן פיורנטינה דוידה אסטורי בנסיבות דומות, הלך לעולמו תומא רודריגז. טרם הובררה סיבת המוות. כל משחקי הליגות הבכירות בצרפת ייפתחו בדקת דומיה

(גודל טקסט)

עולם הכדורגל מתקשה לעכל. ימים ספורים אחרי לכתו של דוידה אסטורי, קפטן פירונטינה ושחקן נבחרת איטליה, היום (שישי) נודע כי גם תומא רודריגז בן ה-18, שחקנה של קבוצת טור מהליגה השנייה בצרפת, מת בשנתו ביום חמישי בלילה. סיבת המוות תתברר רק לאחר נתיחת גופתו.


הקבוצה הצרפתית פרסמה הודעה שבה נאמר כי הקשר בן ה-18 נמצא מת בחדרו בלילה שבין חמישי לשישי. "אנו בהלם מהמקרה, שגורם לנו לעצב רב ומתקשים לעכל זאת. המועדון רוצה לשלוח את תנחומיו הכנים והגדולים למשפחתו של השחקן, לחבריו לקבוצה ולחבריו בחיים האישיים. ניתן להם את כל התמיכה הנדרשת בזמנים קשים אלה", לשון ההודעה. 

 



בעקבות מותו של רודריגז, משחקה של טור מול ואלנסיין שנועד להיערך הערב (שישי) נדחה והתאחדות הכדורגל הצרפתית הודיעה כי כל משחקי הליגה במחזור הקרוב בליגה הראשונה ובליגה השנייה ייפתחו עם דקת דומייה לזכרו. רודריגז לא רשם עדיין הופעה בקבוצה הבוגרת של טור, אך בקבוצה תיארו אותו כשחקן עם עתיד מבטיח.

⚫️ #Communiqué – Décès du jeune Thomas Rodriguez
➡️ https://t.co/VDU80zNJ9Mpic.twitter.com/pxGYnj6Bqt

— Tours Football Club (@ToursFC) March 9, 2018 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי