מחזיק באופציות נוספות? ניימאר דורש מפ.ס.ז'. העלאה בשכרו

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בצל השמועות על מעברו האפשרי לריאל מדריד, עיתונים באירופה מדווחים שהכוכב הברזילאי החליט כי הוא שווה יותר מ-35 מיליון יורו לעונה והצרפתים יצטרכו לשלם עבורו יותר החל מהעונה הבאה

(גודל טקסט)
לשמועות שניימאר עשוי לעבור לריאל מדריד בקיץ יש כנראה בסיס אמיתי מוצק. אחרת, איך ניימאר היה יכול במצבו כעת לבקש העלאה בשכרו בקבוצה שכבר לפי הדיווחים משלמת לו כ-35 מיליון יורו לעונה? לפי דיווח של ה"סאנדיי טיימס" הבריטי היום (ראשון), ניימאר דורש העלאה של 1.13 מיליון יורו בשכרו באלופה הצרפתית לשבוע בעונה הבאה. הדרישה תעלה את שכרו מעל 40 מיליון יורו לעונה. לפי הדיווח, ניימאר מבין את הפוטנציאל שיש לו לעבור לקבוצה אחרת והוא מנסה להוציא עוד כמה טיפות מהלימון של פ.ס.ז' אותה רכשה למעשה ממשלת קטאר.


לפי הדיווח, ניימאר הציג את הדרישה במפגש עם נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאיפי והמנהל הספורטיבי אנטרו הנריקה. בטיימס נכתב ששני הנציגים של פ.ס.ז' ניהלו שיחה עם ניימאר על עתידו בקבוצה רק שמונה חודשים לאחר שרכשו אותו ב-222 מיליון יורו מברצלונה. העיתון גם חזר על הידיעות כאילו פ.ס.ז' לא מוכנה אפילו לדון על מכירת ניימאר. לפי ידיעות קודמות, האמיר של קטאר העביר הוראה מפורשת לראשי פ.ס.ז' לא לדון אפילו באופציה הזאת.


זה נראה שניימאר קצת משתעמם בכל הקשור לחיים כאשר הוא לא משחק כדורגל. הוא העלה באינסטגרם תמונה שלו עם תספורת חדשה. 


 

 

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



קבוצתו של הכוכב, בינתיים, מכחישה את השמועות. העיתון "ל'אקיפ" פרסם שבפאריס סן ז'רמן אמרו כי לא קיבלו מניימאר שום דרישות לגבי העלאת השכר, ושהם לא יודעים מי הפיץ את השמועות שהגיעו לטיימס".


בתוך כך, השחקן שניימאר עשוי לשתף פעולה איתו בריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, הצהיר: "לא היה שחקן כמוני ולא יהיה עוד בעתיד שחקן כמוני". בפרסומת חדשה של "נייקי", אמר הפורטוגלי: "בהתחלה רציתי להיום השחקן הכי טוב בעולם. אנשים אמרו לי 'על מה אתה מדבר בכלל', אבל שיחקתי בשביל הכיף וידעתי בראשי שיש לי פוטנציאל והתחלתי במנצ'סטר יונייטד". לדבריו: "אני לא רואה כיום בעולם הרבה שחקנים עם הכישרון שלי, המסירות שלי, מוסר העבודה שלי. אף אחד לא יוכל להשוות את עצמו אלי, אף אחד לא יהיה כריסטיאנו רונאלדו. יהיו אחרים שיהיו הם עצמם ואני אשאר מה שאני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי