פאריס סן ז'רמן חזרה מפיגור לניצחון 1:2 על ניס

אנחל די מריה
אנחל די מריה | AFP

ליגה צרפתית: המארחים כבר הובילו לאחר 17 דקות, אבל שערים של די מריה (20) ואלבס (82) הפכו את התוצאה וקבעו ניצחון ליגה תשיעי ברצף לפ.ס.ז'. דפאי כבש בתוספת הזמן, מארסיי - ליון 3:2

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בליגה הצרפתית נמשך היום עם ארבעה משחקים, כשבראשון שבהם ניצחה פאריס סן ז'רמן 1:2 בחוץ את ניס. ליון גברה על מארסיי 2:3 והתקרבה אליה בקרב על המקום השלישי. 

ניס – פאריס סן ז'רמן 2:1
עם הליגה פחות או יותר בכיס שלה, פ.ס.ז' לא התקשתה מול ניס, שדווקא היתה בתקופת התעוררות והפסידה בליגה לראשונה מזה חודש. אלאן סיינט מקסימין כבש למארחים בדקה ה-17, אך אנחל די מריה השווה כבר לאחר ארבע דקות במבצע אישי נהדר. המשחק נרדם לזמן מה והיה נדמה שפאריס בדרך לתיקו ראשון מאז אוקטובר, אבל בדקה ה-82 הגיע דני אלבס וקבע את תוצאת המשחק. קבוצת המיליארדים כבר עם תשעה ניצחונות ליגה רצופים.


מארסיי – ליון 3:2 

ניצחון דרמטי לליון שקירב אותה מרחק שתי נקודות מיריבתה בקרב על ליגת האלופות. אדיל ראמי בישל לרולאנדו את היתרון של מארסיי (31), אבל כבש לשערו הוא את השוויון שלוש דקות להפסקה. הילד חוסם אוואר קבע מהפך בדקה ה-52, אבל שש דקות לסיום קוסטס מיטרוגלו היווני איזן ל-2:2. בתוספת הזמן היה זה המחילף ממפיס דפאי שניצל בישול של מריאנו דיאס וניצח את המשחק עבור ליון בנגיחה קשתית. ליון התאוששה מההדחה המפתיעה מהליגה האירופית. מארסיי, שתהיה ברבע גמר המפעל, הפסידה לאחר שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. 


תוצאות נוספות
מץ – נאנט 1:1
למץ: נולאן רו (12). לנאנט: ולנטיין רונגייר (23).


סנט אטיין – גנגאן 0:2

לסנט אטיין: נבן סובוטיץ' (29), רמי קאבלה (79).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי