טיאגו סילבה: ניימאר רוצה לחזור לגמר הגביע הצרפתי

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

קפטן פאריס סן ז'רמן גילה שהכוכב שנמצא בשלבי החלמה בברזיל מקווה לחזור למגרשים כבר בתחילת מאי. באנגליה בטוחים: סלאח יותר טוב מניימאר

(גודל טקסט)

קפטן פאריס סן ז'רמן, טיאגו סילבה, התראיין אתמול (ראשון) אחרי ה-1:2 של קבוצתו על ניס 1:2 בליגה הצרפתית, וגילה שניימאר מקווה לחזור לשחק במדי פ.ס.ז' כבר בגמר הגביע הצרפתי, שייערך ב-8 במאי. בינתיים, הקבוצה מבירת צרפת מחכה למפגש נגד קון מהליגה השנייה בחצי הגמר וניימאר שעבר ניתוח בקרסולו, מחלים בברזיל.

"אני מחכה לשוחח איתו בשבוע הבא. אני חושב שהוא כבר בסדר, אבל זקוק עדיין למנוחה. יותר מאוחר הוא יעבוד על החזרה שלו למגרשים. חשוב לו לחזור מוקדם, אבל גם לא יותר מדי מוקדם כדי להיות מוכן למונדיאל ולהגיע לשם כשהוא כשיר לחלוטין", אמר הבלם.

בתוך כך, חלוץ העבר של צ'לסי ופרשן הכדורגל האנגלי בהווה טוני קסקרינו, אמר שאם היו שואלים אותו אם לרכוש את ניימאר או את מוחמד סלאח, הוא היה בוחר דווקא בשחקן המצרי: "אם היה לי את הכסף שפ.ס.ז' השקיעה בניימאר והיו שואלים אותי את מי לקחת, הייתי בוחר בסלאח. יש לו עונה מדהימה. הוא כובש באותו קצב כמו ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ואני לא מכיר הרבה שחקנים שעשו את ההבדל בשנה הראשונה שלהם בקבוצה".


סלאח. טוב יותר מניימאר? (Gettyimages)

גם מנג'ר ווטפורד חאבי גרסיה, שספג ארבעה שערים מסלאח, החמיא לחלוץ המצרי כשהשווה אותו למסי: "קשה מאוד לשחק נגד סלאח ומסי בגלל שהם יכולים לכבוש בכל רגע נתון. אני משווה ביניהם בגלל שיש לשניהם איכויות שלא רואים אצל שחקנים אחרים. הם יכולים לעשות דברים מטורפים בכל רגע נתון. לדעתי ברצלונה וליברפול הן גם הקבוצות הכי טובות היום באירופה, ולליברפול יש משחק לחץ טוב יותר מזה של בארסה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי