דיווח: ניימאר דרש מהנשיא שלואס אנריקה יאמן את פ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

באתר "פאריס יונייטד" נטען כי נאסר אל חלאיפי נפגש עם הכוכב הגדול ביותר שלו בברזיל ושמע כי הוא מעוניין שמחליפו של אמרי יהיה מי שהדריך אותו בברצלונה. ומי תומך דווקא במינויו של אנצ'לוטי?

(גודל טקסט)
חרושת השמועות על עזיבת ניימאר לריאל מדריד הולכת ומתגברת, אבל בפועל כנראה שהכוכב הברזילאי יישאר לפחות לעונה נוספת בפאריס סן ז'רמן. ניימאר כמובן נמצא תחת חזה וכדי לשפר את סיכויי הקבוצה לזכות בליגת האלופות בעונה הבאה הוא דורש להתחזק משמעותית.


לפי האתר הצרפתי "פאריס יונייטד", ניימאר הבהיר בפגישה שלו בברזיל עם נשיא פ.ס.ז', נאסר אל חלאיפי, כי הוא רוצה לראות בקבוצה כמאמן את לואיס אריקה ולא את אנטוניו קונטה שלא אהוב עליו. לפי כל הידיעות אוניי אמרי לא ימשיך בפ.ס.ז' שנה הבאה, אולי שנה מאוחר מדי מבחינת המועדון.


כעת דווח שבפגישה בין הנשיא של פ.ס.ז' לניימאר, החלוץ ביקש מהנשיא להביא את לואיס אנריקה שאימן אותו שלוש שנים בברצלונה. ניימאר אהב מאוד את היחס של לואיס אנריקה אליו מיד כשהגיע למועדון ובין השניים הייתה כימיה טובה. מועמדים נוספים שהוזכרו הם דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד וקרלו אנצ'לוטי שכבר אימן בעבר את פ.ס.ז', אבל מסתמן שסימאונה ימשיך אצל הקולצ'ונרוס ואילו אנצ'לוטי עדיין יושב בביתו וממתין להצעה. לפי "פאריס יונייטד" הפגישה בין אל חלאיפי לניימאר עסקה גם בשכנוע השחקן להישאר בקבוצה, אבל בעיקר בהמשך הפרויקט של פ.ס.ז'.



ניימאר ולואיס אנריקה בימים המשותפים בקטלוניה (Gettyimages)


האתר גם דיווח על חילוקי דעות בין השחקנים לגבי המאמן הבא. קפטן פ.ס.ז' וחברו של ניימאר לנבחרת ברזיל, טיאגו סילבה, היה רוצה לראות את אנצ'לוטי חוזר לקבוצה בטענה שהוא היה המאמן הכי נוח מכולם, שגם סיים ביחסים טובים עם כל השחקנים. נראה שבמקרה הזה הדעה של ניימאר תהיה נחשבת יותר.


למרות ואולי גם בגלל היחס לו זוכה ניימאר מראשי פ.ס.ז', במועדון בפ.ס.ז' זעמו על כך שהכוכב נראה מפזז במסיבה זמן קצר לאחר שנותח. מי שיצא להגנתו הוא דידייה דרוגבה, כוכב צ'לסי בעבר שייעץ לניימאר להישאר בפ.ס.ז'. בראיון ל'לפרזיאן אמר: "הנוכחות של ניימאר נותנת הרבה לקבוצה. הוא יכול בקלות לזכות ב'כדור הזהב' גם ככדורגלן של פ.ס.ז' כי הוא נחוש לזכות בתואר".

 

COISA LINDA ps: bruna só rindo #brumar #brunamarquezine #neymar #neymarjr

A post shared by Brumar. (@brumar.bn) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי