אמרי גילה: ניימאר עשוי לחזור תוך פחות משלושה שבועות

אונאי אמרי
אונאי אמרי | פאריס סן ז'רמן, רשמי

לפני גמר גביע הליגה הצרפתית מול מונאקו הערב (22:00, ספורט2), מאמן פ.ס.ז' בישר: "הוא מאוד רגוע ומרגיש טוב". בינתיים, טוכל, לב ולואיס אנריקה מועמדים להחליפו

(גודל טקסט)

בשורות טובות לנבחרת ברזיל ופאריס סן ז'רמן, אחרי שמאמן הקבוצה הצרפתית אונאי אמרי אישר במסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הליגה המקומית, שיתקיים הערב בבורדו (22:00, שידור ישיר בספורט2), שניימאר יחזור מוקדם מהצפוי. כזכור, אתמול (שישי) דיווח רשת UOL הברזילאית שהשחקן עשוי לשחק כבר לקראת סוף אפריל, אבל המאמן הספרדי גילה שהתחזית אפילו אופטימית הרבה יותר ואמר שתוך שבועיים-שלושה הכוכב הברזילאי יחזור לבירת צרפת.

לא ברור מתי הוא יחזור לשחק על כר הדשא, אבל הוא אמור לערוך סדרת בדיקות ולהמשיך את העבודה הקשה שהוא עושה כדי לחזור לשחק כמה שיותר מוקדם. ניימאר נותח ב-3 במארס ורופא נבחרת ברזיל, רודריגו לאסמר שניתח אותו, אמר שהוא יחזור למגרשים תוך חודשיים וחצי עד שלושה, כלומר סמוך מאוד למונדיאל. התחזית הקודרת הזאת התבדתה וכעת גם ב"סלסאו" יכולים להיות מאושרים שניימאר יהיה כשיר לחלוטין לקראת המונדיאל.

"דיברנו ביום שישי על מצבו הפיזי ועל החזרה שלו. הוא יצפה בגמר גביע הליגה נגד מונאקו. הוא מאוד רגוע ומרגיש טוב", אמר אמרי. פ.ס.ז' רוצה להשיג היום את התואר הראשון שלה העונה שישכיח מעט את האכזבה מההדחה מליגת האלופות. מונאקו רוצה לזכות בגמר הראשון שלה מאז 2003.


ניימאר. יחזור מוקדם מהצפוי? (Gettyimages)

למרות שאמרי נמצא בקשר מתמיד עם ניימאר, מתברר שמאחורי הקלעים מחפשת הקבוצה מאמן ורשת "פוקס" פרסמה כי בכל מקרה הוא יהיה גרמני. שני המועמדים המובילים הם תומאס טוכל שהוזכר כמועמד גם לרשת את ארסן ונגר בארסנל, כשגם מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב הוזכר, והוא עשוי לסיים את תפקידו בהתאחדות הגרמנית אחרי המונדיאל ברוסיה. מצד שני, לפי מספר דיווחים ניימאר המליץ להנהלת פ.ס.ז' להביא את לואיס אנריקה שמועמד גם לצ'לסי. בצל כל אותם דיווחים, אמרי מנסה להצליח ולהביא תואר לקבוצה.

בעונה שעברה מונאקו הפסידה בגמר 4:1 לפ.ס.ז' ובלם הקבוצה קמיל גליק אמר: "בשנה שעברה הראש שלנו היה עדיין בליגת האלופות ובמאבק האליפות. העונה אין לנו כבר מה לחפש בשתי התחרויות האלה וניתן הכל כדי לזכות בגביע". מאמן אדומים-לבנים, לאונרדו ז'רדים הפורטוגלי, אמר ספק בצחוק ספק ברצינות: "מה שברור הוא שאני לא אהיה המאמן הבא של פ.ס.ז'".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי