צפו בתקציר: פאריס סן ז'רמן מחצה את מונאקו וזכתה בגביע הליגה

פאריס סן ז'רמן חוגגת
פאריס סן ז'רמן חוגגת | AFP

אדינסון קבאני כבש פעמיים, אנחל די מריה מצא את הרשת בין לבין והאלופה שבדרך בצרפת הביסה 0:3 את האלופה היוצאת בקרב על התואר הראשון של העונה. בליגה, מארסיי ניצחה 1:3 את דיז'ון

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן תהיה בקרוב רשמית אלופת צרפת, אבל הערב (שבת) היא זכתה בתואר הראשון שלה לעונה. מליגת האלופות היא כבר הודחה, אבל בגביע הליגה היא טיילה כל הדרך עד להנפה – כולל היום ב-0:3 על האלופה מונאקו במשחק הגמר.

המשחק נערך באצטדיון בבורדו והמאמן אוניי אמרי פתח עם כל התותחים הכבדים בחלק הקדמי, כך שאדינסון קבאני וקיליאן אמבפה זכו לסיוע של אנחל די מריה ויוליאן דראקסלר מהקישור, וכבר בדקה השמינית היה זה קבאני האורוגוואי שדייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 לקבוצה מעיר האורות.

בדקה ה-21 התוצאה כבר הוכפלה אחרי שאמבפה בישל לדי מריה, המשחק נרגע – קשה היה שלא להבין מי תזכה בגביע הליגה – ורק בדקה ה-85 נכבש שער נוסף שקבע את תוצאת המשחק, כאשר קבאני הרעיד את הרשת בפעם השנייה הערב ובסיום 0:3 מוחץ לפאריס סן ז'רמן וכאמור תואר ראשון העונה וגביע ליגה חמישי ברציפות ושמיני בסך הכל.


מלך השערים של פאריס הפציץ גם מול מונאקו בדרך לתואר (AFP)

עוד קודם לכן, במשחק בודד שנערך בליגה הצרפתית ניצחה מארסיי 1:3 בדיז'ון והתבססה במקום השלישי, היא במרחק חמש נקודות מליון הרביעית וארבע ממונאקו שבמקום השני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי