ניימאר: רק באנגליה ובריאל יכולים לשלם עליי, ואני לא הולך לאנגליה

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

בספרד נחשפה שיחה בין שחקן ברצלונה לברזילאי, שנחוש לסיים את דרכו בפ.ס.ז' ולהצטרף לקבוצה מהבירה: "עשיתי טעות שעזבתי". פלה: "הוא מזכיר את מסי יותר מאשר את רונאלדו". ב"מארקה" טוענים שטוכל סגור בצרפת

(גודל טקסט)

למרות שהצטרף רק בקיץ האחרון לפאריס סן ז'רמן כהעברה היקרה בכל הזמנים, בחודשים האחרונים הדיווחים לא פוסקים על כך שהוא עשוי לעזוב את בירת צרפת כבר בקיץ הקרוב. בתוכנית הטלוויזיה הספרדית הפופולארית, "אל צ'ירינגיטו", דנו בעתידו של הכוכב הברזילאי שנמצא כעת בחופשה במולדתו ומחלים מהפציעה ברגלו.

בתוכנית נטען שעדיין לא ברור אם ניימאר ישחק בגמר הגביע, אך בכל מקרה מה שמעניין אותו יותר מהכל זה המונדיאל הקרוב ושבכל מקרה הוא נחוש שלא להישאר עונה נוספת בפאריס סן ז'רמן וככל הנראה להצטרף לריאל מדריד. העיתונאי איגנסיו מיגלס חשף שהברזילאי דיבר עם שחקן ברצלונה, ששמו לא נחשף, ואמר: "עשיתי טעות שעזבתי ואני לא יכול לחזור עכשיו. היחידות שיכולות לשלם עליי זה או קבוצות מהפרמיירליג, או ריאל מדריד. ואני לא הולך לשחק בפרמיירליג". 

במקביל, אחד מגדולי השחקנים בעולם בכל הזמנים, ולדעת רבים הגדול שבהם, פלה, חידש את ההשוואות בין ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו כשטען בראיון לרשת ESPN ברזיל שניימאר דומה יותר במשחקו לזה של מסי מאשר לפורטוגלי: "סגנון המשחק של ניימאר קרוב יותר לזה של מסי מאשר לרונאלדו מבחינת השליטה בכדור. המשחק של רונאלדו מזכיר לי יותר את חבר שלי בנבחרת ברזיל לשעבר ואווה (חלוץ שנחשב לאחד הטובים בעולם בכל הזמנים וזכה בגביעי העולם ב-1958 וב-1962)".


פלה. ניימאר מזכיר לו דווקא את מסי (Gettyimages)

פלה המשיך: "באירופה משווים את ניימאר לכריסטיאנו רונאלדו ואמרתי כבר פעמים רבות לחבריי באירופה – רונאלדו שחקן מצוין שיכול להיות מושווה ל-ואווה. יש לו סיומת מצוינת מול השער. ניימאר מנהל את המשחק כמו מסי וגם כובש שערים".

בתוך כך פרסם "מארקה" כי תומאס טוכל יהיה המאמן הבא של פאריס סן ז'רמן בשנתיים הבאות ויש כבר חוזה בין הצדדים, שהדבר היחיד שנאר כדי להפוך אותו לרשמי הוא חתימה של הבעלים נאסר אל חלאיפי. לפי הדיווח, הסיבה להחלטה היא אך ורק ההדחה על ידי ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. "אל חלאיפי כבר החליט לתת עוד הזדמנות לאונאי אמרי בעונה הבאה, אבל ההרגשה הייתה שהוא איבד את חדר ההלבשה אחרי ההדחה מול ריאל מדריד והביטחון שלהם ירד".

שמו של הגרמני שאימן לאחרונה את בורוסיה דורטמונד כבר הוזכר בהקשר של מוליכת הליגה הצרפתית, אבל לדברי "מארקה" הנושא סגור כעת. עוד נכתב בדיווח שטוכל זכה בגרמניה להשוואות לפפ גווארדיולה ולשיטות המשחק שלו, אבל הכישלון בדורטמונד ופיטוריו (שלא היו קשורים ליכולת הקבוצה) הורידו מהיוקרה שלו וכעת תהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמו בקבוצה חזקה יותר, כהדבר העיקרי שיידרש ממנו הוא כמובן להצליח בליגת האלופות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי