אלופה בסטייל: פ.ס.ז' הבטיחה את האליפות עם 1:7 ענק על מונאקו

קבאני ופסטורה
קבאני ופסטורה | AFP

חמישה מחזורים לסיום העונה, האלופה הנכנסת הביסה את האלופה היוצאת במשחק מטורף עם צמדים של לו סלסו ודי מריה בתוספת שערים של קבאני, דרקסלר ושער עצמי של פלקאו כדי להבטיח לעצמה את התואר

קבוצות: מונאקו בורדו
(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם שלושה מפגשים נוספים. במשחק המוקדם בורדו גברה על מונפלייה 1:3 בחוץ וטיפסה למקום העשירי, ואילו שני שערים בדקות הסיום נתנו למארסיי 2:3 על טרואה וניצחון חשוב בקרב על כרטיס לליגת האלופות. אבל הסיפור המרכזי הוא, כמובן, פאריס סן ז'רמן, שהביסה 1:7 את מונאקו במשחק העברת השרביט והבטיחה לעצמה את אליפות צרפת חמישה מחזורים לפני סיום העונה.

פאריס סן ז'רמן – מונאקו 1:7
ככה לוקחים אליפות. לא שמישהו חשב אחרת לגבי זהות האלופה בליגה הצרפתית, אבל לתוצאה הזאת אף אחד לא ציפה. זה התחיל בדקה ה-15, עם התקפת טיקי-טאקה מושלמת בהובלת אדינסון קבאני, שהכניס בעקב לדני אלבס והאחרון מסר בנגיעה לג'ובאני לו סלסו, שכבש בקלות. קבאני הוסיף גם אחד משלו בדקה ה-17 לאחר הגבהה של יורי בנשיש, ואז גם הוסיף בישול מדהים לדי מריה (20). לו סלסו השלים צמד ו-0:4 תוך 27 דקות, ורוני לופז עוד צימק (38), אבל זה לא הפריע לפ.ס.ז'. לחגוג.

בדקה ה-58 די מריה הפך גם את השער שלו לצמד עם עוד בישול של פסטורה (שהכין גם ללו סלסו), וכאילו כדי להכעיס פלקאו, השחקן הטוב ביותר של מונאקו, כבש שער עצמי בדקה ה-76 והפך את זה מתבוסה לבושה. והלוואי שזה עוד היה נגמר שם. גם דרקסלר החליט להצטרף למסיבה ועם עוד בישול של פסטורה, לא הותיר סיכוי לדניאל סובשיץ'. 1:7 זו תוצאה פסיכית, והיא מוכיחה לכולם, שוב, שקבוצת המיליונים גדולה על הליגה. אחרי שנת היעדרות, התואר חוזר לפאריס.

מונפלייה – בורדו 3:1
אחרי שקטעה במחזור שעבר רצף של שישה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, בורדו חיברה שני ניצחונות רצופים בזכות שערים של מרטין ברייטווייט (9), פרנסואה קמאנו (39) וסואליהו מייטה (78). אליס סקהירי רק צימק (88). המנצחת טיפסה למקום העשירי כשרק שתי נקודות מפרידות בינה לבין המקום התשיעי בו ניצבת נאנט. המפסידה פספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי ונותרה שביעית.


ניצחון שני ברציפות לבורדו (האתר הרשמי)

טרואה – מארסיי 3:2
קאמבק גדול של מארסיי בדקות הסיום נתן לה ניצחון קשה על קבוצת התחתית. סמואל גרנדסיר העלה את המארחת ליתרון תוך דקה מהפתיחה, קלינטון אנז'י השווה בדקה ה-11 אבל טרואה חזרה להוביל עם שער של בנג'מין ניבה בדקה ה-49. קונסטנטינוס מירטוגלו (75) ופלוריאן תובאן (85) הפכו את התוצאה וסיבכו עוד יותר את המארחת. מארסיי נצמדה לליון שבמקום השלישי ופתחה מחדש את הקרב על המקום השלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות כאשר לשתי הקבוצות 66 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי