אונאי אמרי הודיע: אעזוב את פאריס סן ז'רמן בסיום העונה

אונאי אמרי
אונאי אמרי | פאריס סן ז'רמן, רשמי

המאמן הספרדי יעזוב את עיר האורות לאחר שנתיים בלבד, אחרי שכשל בניסיון להוביל את אלופת צרפת לשלבים הגבוהים ביותר של ליגת האלופות. תומאס טוכל וארסן ונגר שני המועמדים המובילים להחליפו

(גודל טקסט)

זה לא מפתיע שזה לא יפתיע כמעט אף אחד בעולם הכדורגל, אבל הבוקר (שישי) זה הפך לרשמי: המאמן אונאי אמרי אישר כי ייפרד מפאריס סן ז'רמן בתום העונה לאחר שנתיים.

"סיפרתי לשחקנים שאני עוזב", אישר אמרי שמסיים את חוזהו בעוד כחודש במסיבת העיתונאים, "אני רוצה להודות לנשיא נאסר אל חלאיפי, למנהל המקצועי, לאוהדים ולשחקנים על השנתיים הללו. כל שנשאר לנו עד סוף זה זה לזכות בגביע".

המאמן גם התייחס לניימאר הפצוע ואמר בקצרה: "זו השנה הראשונה שלו בפאריס וזה לא קל, גם השנה הראשונה בברצלונה הייתה מסובכת עבורו. זה נורמלי. הוא ימשיך לגדול לצד הפרויקט הזה. הקבוצה רוצה לעשות את הדרך להיות הכי טובה בעולם וככה גם הוא. פציעות קורות, אבל אני מאמין בו ובפרויקט שנקרא פ.ס.ז'. הוא שמח כאן, אבל הכי חשוב כרגע זה המונדיאל".


אמרי עם ניימאר. הרעיף מחמאות, אבל לא יותר מדי (AFP)

אמרי בן ה-46 הגיע לעיר האורות בקיץ 2016 כדי להצעיד את הפרויקט של פ.ס.ז' לעבר זכייה בתארים אירופיים, לאחר שזכה עם סביליה בליגה האירופית שלוש פעמים ברציפות, אולם הקבוצה כשלה פעמיים בליגת האלופות והודחה על ידי ברצלונה וריאל מדריד, בליגה זכתה באליפות רק העונה והנשיא נאסר אל-חלאיפי החליט לסיים את ההתקשרות. לצד האליפות הוא גם זכה בגביע הצרפתי, בגביע הליגה הצרפתי, בסופר קאפ הצרפתי ואת העונה הזו הוא יכול לסיים כדאבליסט אם קבוצתו תנצח בגמר הגביע את לז הרבייה בעוד כשבועיים.

מזה שבועות רבים שמדווחים בכל רחבי אירופה על כך שאמרי לא ימשיך במועדון, גם המאמן עצמו רמז על כך כשאמר שהוא מחויב לפרויקט של פ.ס.ז', אך לא בהכרח שיהיה חלק ממנו גם בעונה הבאה, והמאמן שככל הנראה כבר סיכם את תנאיו כמחליפו בשורות אלופת צרפת הוא תומאס טוכל, שבקיץ שעבר נפרד מדורטמונד לאחר שנתיים. כעת, לאחר שהודיע על עזיבת ארסנל, גם שמו של ארסן ונגר שורבב.


אמרי וזידאן לאחר הדו קרב באלופות. המשחק שהכריע את עתידו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי