דיווח: ניימאר יגיע לפאריס ביום שישי

ניימאר
ניימאר | AFP

בצרפת מדווחים שכוכב פ.ס.ז' יחזור למדינה בסוף השבוע, וימשיך בתהליך החלמתו לקראת הבדיקות המכריעות ב-17 במאי, שיקבעו אם יוכל לחזור למגרשים. קבאני גילה בראיון: "זה נכון שהיו בעיות עם ניימאר"

(גודל טקסט)

עוד צעד בדרך חזרה של ניימאר למגרשים. לפי "ל'אקיפ" הצרפתי שמתבסס על רדיו מונטה קרלו, ניימאר ימריא מחר (חמישי) בברזיל, וצפוי לנחות ביום שישי בפאריס כדי להמשיך בתהליך ההחלמה שלו.

הכוכב הברזילאי, שנפצע ב-25 בפברואר בניצחון 0:3 של פאריס סן ז'רמן על מארסיי, נפרד מהקביים כבר לפני עשרה ימים וב-17 במאי צפוי לעבור את הבדיקות הסופיות, שאמורות לקבוע אם הוא יכול לחזור ולהתאמן כרגיל. כזכור, רק לפני שבועיים דיבר ניימאר בברזיל על חזרתו למגרשים, ועל כל שיעבוד קשה במיוחד כדי להיות כשיר למשחק הראשון במונדיאל של נבחרת ברזיל, שתפגוש את שווייץ ב-17 ביוני: "ברגע שאחזור להתאמן, אעבוד קשה יותר מאי פעם כי המונדיאל זה חלום שאני רוצה להגשים. חיכיתי ארבע שנים להזדמנות הזאת".

בתוך כך, חלוץ פ.ס.ז' אדינסון קבאני דחה את השמועות על עתידו בראיון לרדיו מונטה קרלו, והצהיר שהוא רוצה להישאר בקבוצה: "יש לי חוזה עד 2020 והאהבה ביני למועדון רק הולכת וגדלה עם הזמן. אני מאושר בפ.ס.ז' ורוצה להשיג את המטרות של המועדון. היעד הגדול הוא לזכות בליגת האלופות".

בנוסף, האורוגוואי בן ה-31 הודה שהיו לו בעיות עם ניימאר בתחילת העונה: "זה נכון שהיו בעיות אז עם ניימאר, דיברנו ואמרתי לו שאני הראשון שרוצה שיעמוד ביעדים האישיים, אבל בתנאי שהיעדים הקבוצתיים יהיו בעדיפות העליונה". בנוסף סיפר קבאני על מה שהיה רוצה לראות בקבוצה: "אולי יותר אחדות ושנתנהג יותר כקבוצה, לא רק כאוסף שחקנים, אלא כמשפחה".


קבאני וניימאר. דיברו על הבעיות (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי