אביו של ניימאר סיפר לפיני זהבי: הבן שלי אומלל בפ.ס.ז'

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

משפחתו של השחקן מבקשת מסוכן העל הישראלי לסייע במעברו לריאל מדריד. קרע גדול בין הברזילאים לצרפתים, מרקיניוס תיקל בחריפות את ראביו ואמר לו: "זה בשביל ניימאר"

(גודל טקסט)

סאגת ניימאר והמעבר האפשרי לריאל מדריד לא עומדת להסתיים בקרוב. העיתון הצרפתי "ליברסיון" טוען היום (חמישי) כי אביו של השחקן פנה לסוכן העל הישראלי פיני זהבי שיסייע לו להעביר את בנו לקבוצה מבירת ספרד.

לפי הדיווח, השניים נפגשו ב-24 באפריל וזהבי הבהיר שאף קבוצה בפרמייר-ליג לא תסכים לשלם את דמי ההעברה הגבוהים (260 מיליון יורו) שדורשת פ.ס.ז' + השכר האסטרונומי שמבקש השחקן. הם גם דנו באפשרות לעבור לבאיירן מינכן, אך המסקנה של שניהם הייתה שריאל היא האופציה הרלוונטית היחידה. 

"ניימאר אומלל בפ.ס.ז' והעובדה שלקחו מנאסר אל חלאיפי את ניהול הקבוצה משמעותית לבן שלי שהיה איתו ביחסים טובים", אמר האב המודאג סוכן. לפי הטענות ניימאר לא מרוצה מההחלטה למנות את תומאס טוכל לתפקיד המאמן החדש, החלטה שקיבל האמיר של קטאר, שייח תמי בן חמד אל ת'אני, בניגוד לרצונו של אל חלאיפי, שהיה מעוניין בלואיס אנריקה. אביו של ניימאר סובר שרק שדרוג משמעותי של השכר יכול להשאיר את בנו בקבוצה מעיר האורות. ב"מונדו דפורטיבו" צוטטו חבריו של הכוכב כאומרים: "אם ברזיל תזכה במונדיאל, ברור שהוא לא ימשיך בפ.ס.ז'".

"ליברסיון" מסביר את הסיבות לתחושות הרעות של ניימאר. לטענת הכתבים המקומיים יש "דם רע" בחדר ההלבשה. כך למשל אדריאן ראביו, אחד השחקנים המוכשרים והאהובים בקבוצה, לא מסתדר עם חבורת הברזילאים, שמצדה עוינת את אדינסון קבאני. לפי הסיפורים באחד האימונים האחרונים תיקל מרקיניוס בצורה חריפה את ראביו ואמר לו: "זה בשביל ניימאר". גם בשל כך קיים קרע בין הצרפתים לברזילאים.

ניימאר. מרגיש אומלל בפ.ס.ז' (gettyimages)
ניימאר. מרגיש אומלל בפ.ס.ז' (gettyimages) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי