ניימאר: גאה ללבוש את החולצה של פ.ס.ז' ולעשות אתכם מאושרים

ניימאר
ניימאר | AFP

כוכב פאריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל עשוי ליטול חלק במחזור סיום העונה של הדאבליסטית הצרפתית, הבוקר הציג את החולצה לעונה הבאה. בראיון שערך עם זיקו סיפר: "פוחד להיפצע, חייב להיפטר מהחשש הזה"

(גודל טקסט)
בשבוע שעבר חזר ניימאר לפאריס לטובת המשך השיקום וכדי לסיים את העונה עם חבריו שזכו בדאבל המקומי, כשברקע מרחפת השאלה האם אכן יהיה כשיר במאת האחוזים כבר לפתיחת המונדיאל בעוד כחודש. הבוקר (שבת) פורסם ראיון של הכוכב עם הכדורגלן הוותיק זיקו, שם הוא ענה על מספר משאלות מסקרנות הנוגעות לעתיד הקרוב.


ניימאר, כזכור, נפצע מול מארסיי והושבת בחודשים האחרונים, ובראיון הוא מודה שהוא חושש מפציעה נוספת – דבר עליו הוא יצטרך להתגבר. "הציפיות שלי לקראת המונדיאל גדולות ועד עכשיו הכל הולך בסדר גמור, אבל אני לא רוצה הפתעות לרעה כשאתחיל לשחק ובעיקר כשהמונדיאל ממש בפתח", הסביר במטרה להבהיר שהוא ייקח את הזמן.


"אני פוחד להיפצע ואני חייב להיפטר מהחשש הזה כמה שיותר מהר ולהתגבר על מחסום הפחד", המשיך כוכב הסלסאו ופ.ס.ז', "בעיקר אם אני רוצה להצליח בגביע העולמי". לדבריו, פאריס סן ז'רמן עושה הכל כדי שהוא יוכל לשחק עוד העונה כמה דקות במדי הקבוצה לפני שיעזוב לגביע העולמי. לפי הפרסומים הוא אמור לעבור בדיקה אחרונה ב-17 במאי וכנראה יוכל לשחק דקות אחדות במשחק האחרון בליגה נגד קון.





ניימאר אמר בראיון שבכל פעם שהוא חוזר אחרי פציעה יש בעיות: "אני חושש לעשות תנועות שיגרמו לי לפציעה. אני מוצא את עצמי מתפשר על המשחק שלי בגלל החשש הזה. כעת אני מקווה להשלים את תוכנית השיקום עד ה-14 ביוני ולהיות מוכן לחלוטין למשחק נגד שווייץ ב-17 ביוני". רופא הנבחרת, רודריגו לאסמר, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית: "הרעיון הוא שניימאר יוכל לחזור לעבוד במגרש החל מהשבוע הקרוב, אם לא יהיו איזה כאבים או בעיות מיוחדות".


הכוכב גם אמר לזיקו כי הוא חושב שקיליאן אמבפה המשחק איתו בפ.ס.ז' הוא השחקן הטוב יותר בעולם לגילו. "לדעתי הוא פנומן. כבר אמרתי לקאסמירו שאם נצטרך לשחק נגד צרפת במונדיאל הוא יצטרך לטפל בו".



מחמאות גדולות לחברו הצעיר לחוד בעיר האורות. ניימאר ואמבפה (AFP)



זמן קצר לאחר פרסום הראיון, ניימאר גם צייץ – בניגוד גמור לשלל הדיווחים אודות עתידו – והבהיר שהוא שמח להציג את החולצה של פ.ס.ז' לעונה הבאה ולהמשיך להסב אושר לאוהדים. האם הוא באמת יישאר גם בעונה הבאה? כנראה שהתפתחויות לכאן או לכאן יהיו בקרוב.


Proud to wear the new jersey and to continue giving you joy
Orgulhoso de usar a nova camisa e continuar dando alegria a todos #ICICESTPARIS@PSG_inside@nikefootballpic.twitter.com/EPZd5DiKXh

— Neymar Jr (@neymarjr) May 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי