ניימאר: אני קצת עייף ועצבני מהדיבורים על העתיד שלי

רונאלדו עם ניימאר
רונאלדו עם ניימאר | טוויטר

הכוכב התייחס לעתידו במהלך הטקס בו זכה בשחקן השנה בצרפת: "מדריד או יונייטד? זה לא הזמן לדבר על זה, נראה". מרקיניוס: "אולי היו לו בעיות של הסתגלות". אישתו של סימאונה גילתה: "הוא סירב להצעה מפ.ס.ז'

(גודל טקסט)
במהלך הטקס בו נבחר ל"שחקן השנה בליגה הצרפתית" של השחקנים למרות שלא שיחק דקה אחת מאז 25 בפברואר, ניימאר התייחס לשמועות על עתידו ויותר מאשר הכחיש, השאיר פתח גדול לעזיבה בקיץ.


"מדריד או יונייטד? כולם יודעים מה הגעתי לכאן לעשות ומה המטרות שיש לי. המטרה שלי כרגע היא הגביע העולמי ואין לי מה לדבר על שום דבר אחר. זה לא הזמן לדבר על ההעברות כן או לא. אני קצת עייף ומעוצבן עם הידיעות האלה. כל הקריירה שלי מדברים על העברות שלי בכל חלון וזה מתחיל להרגיז. נראה אחר כך".


אחרי שקיבל את הפרס מרונאלדו הברזילאי הודה ניימאר לחבריו לקבוצה שסייעו לו לזכות בפרס ובעיקר לקיליאן אמבפה ואדינסון קבאני. "הזכייה הזאת מרגשת אותי. אני רוצה להודות לכל חבריי בקבוצה. אני מרוצה מאוד מהעונה שרק עכשיו הסתיימה. זה כבוד גדול לזכות בתואר. בלי החברים שלי לא הייתי זוכה בו לעולם. אני רוצה לברך את קיליאן ואדינסון ופלורין תובאן שהיו מועמדים. זו הייתה עונה גדולה. תודה לכולם".


אמבפה זכה שנה שנייה ברציפות ב"שחקן הצעיר של העונה" אחרי שכבש 13 שערים ובישל עוד 7 ב-28 הופעות בקבוצה בליגה. הוא גם נכלל בנבחרת השנה של הליגה עם קבאני, מרקו וראטי, טיאגו סילבה, דני אלבס, מרקיניוס וניימאר. 7 מ-11 שחקני הנבחרת הם מפאריס סן ז'רמן. המאמן אונאי אמרי, שעוזב, זכה בתואר "מאמן העונה".


PSG & Brazil's Neymar wins Ligue 1 player of the season award – https://t.co/0MDVWQTHtA – For @ESPNFC.

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) May 13, 2018


חברו של ניימאר, מרקיניוסף אמר ל"קנאל פלוס" שהוא בטוח כי הכוכב יישאר בקבוצה מעיר האורות גם בעונה הבאה: "אנחנו השחקנים לא האמנו לרגע שהוא יעזוב לריאל מדריד. יש לי הרגשה שהוא יישאר. הוא אף פעם לא דיבר על כך איתנו. אולי היו לו בעיות של הסתגלות לליגה ולמדינה, אבל הוא אף פעם לא דיבר על עזיבה".


בתוך כך, לקראת גמר הליגה האירופית בין אתלטיקו מדריד למארסיי, אישתו של דייגו סימאונה, קרלה פריירה, התראיינה לערוץ TVE הספרדי וגילתה שפאריס סן ז'רמן הציעה לצ'ולו שכר כפול מזה שהוא מרוויח כיום בבבירת ספרד, אך הוא סירב להצעה. לדבריה, גם לה הייתה השפעה על ההחלטה: "אנחנו רוצים להישאר לגור בספרד וגם דייגו". פריירה, שמשמשת כשדרנית טלוויזיה ודומנית, תלווה את בעלה למשחק הגמר בליון יחד עם התם המשותפת של השניים, פרנצ'סקה שכמעט בת שנתיים, בנוסף להורים של שני בני הזוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי