נשיא פ.ס.ז': מי שלא מבין שהמועדון הכי חשוב יכול לעזוב

נאסר אל חלאיפי
נאסר אל חלאיפי | AFP

אחרי חודשים בהם טענו בקבוצה שניימאר יישאר, הטון של נאסר אל חלאיפי משתנה פתאום: "הקבוצה תמיד תהיה ראשונה וגדולה יותר. זכינו כבר ב-19 תארים ועדיין יש עלינו ביקורת". והאם בופון קרוב? "שוער שכל אחד רוצה"

(גודל טקסט)
 אחרי חודשים בהם התעקשו להגיד בפאריס סן ז'רמן שניימאר לא הולך לשום מקום, לפתע משנה הנשיא נאסר אל חלאיפי את הטון והצהיר שאף שחקן לא גדול יותר מהמועדון. הדברים נראים כמו פתיחת דלת לברזילאי ללכת אם הוא יתעקש ומעמידה לפתע את העברתו לריאל מדריד כאפשרית.


בימים האחרונים שני עיתונים מכובדים בספרד טענו שניימאר אכן בדרך לריאל מדריד. העיתון "אל פאיס" כתב שאם קפטן נבחרת ברזיל יעבור, הספרדים ישלמו עבורו 370 מיליון יורו ואילו "ארא", עיתון ידוע בקאטלוניה היוצא בשפה הקאטלנית, פרסם שהעסקה סגורה עקרונית, אבל שתי הקבוצות צריכות לסגור על סכום ההעברה אחרי שניימאר נרכש ב-222 מיליון יורו מברצלונה. לידיעות אלה אפשר לצרף את דבריו של החלוץ הברזילאי לשעבר בבטו שאמר: "אם ניימאר רוצה לזכות בתארים אישיים וקבוצתיים באירופה הוא חייב לעבור לריאל מדריד" ואילו חבר הנהלת ברצלונה אמר: "ניימאר מתחרט שעזב את בארסה".


כל הדברים האלה מרגיזים מאוד את פ.ס.ז' ואל חלאיפי שאמר לל'אקיפ: "שום דבר ואף אחד לא גדולים יותר מהמועדון. לא המאמן ולא אף שחקן. המועדון יהיה תמיד ראשון וגדול יותר. אם מישהו לא מקבל עובדה זאת ולא מאושר בקבוצה הוא יכול לעזוב. כל אחד חייב לתת את המיטב להצלחה של הקבוצה. מאז שרכשנו את הקבוצה זכינו איתה ב-19 תארים, עדיין יש עלינו ביקורת, אבל זה קורה בכל קבוצות הכדורגל".


נאסר אל חלאיפי.
נאסר אל חלאיפי. "המועדון הוא הדבר החשוב ביותר" (גטי אימג'ס)


בנוסף, הנשיא רמז כי אכן קיימת האפשרות שג'יאנלואיג'י בופון ישחק בעונה הבאה בפ.ס.ז', בראיון אחר שערך עם "רדיו מונטה קרלו": "בופון שוער ושחקן מעולה, איש כריזמטי. יש לנו את אלפונס אראולה ואני לא מתכוון לומר מי יגיע או מי לא יגיע, אבל בופון זה שוער שבכל מקום ירצו. נשוחח על כך עם המאמן".


פ.ס.ז' סיימה את העונה עם 0:0 נגד קון במשחק האחרון בליגה והיום יוצג המאמן החדש תומאס טוכל עליו אמר אל חלאיפי: "ההחלטה להחתים אותו אולי הפתיעה אחרים, אבל לא אותנו. הוא מאוד שאפתן כמונו והוא אוהב כדורגל התקפי ויפה. יש לו אישיות חזקה והוא מקפיד על כל פרט. הוא רק בן 44 והוא אחד המאמנים הטובים. יש לו אישיות חזקה וזה חשוב ויש לו תכונות לגרום לכך שהמועדון יתקדם. לא חושב שתהיה לו בעיה עם השחקנים. הוא מאוד מכבד אותם. הידיעות כאילו אחיו של האמיר ממכה החתים את טוכל הן שטויות. אני הצעתי אותו למנהל הספורטיבי. יש לנו תפקידים ברורים במועדון. אנחנו מסודרים".


בתוך כך, בצרפת מדווחים שפטריק ויירה, מאמן ניו יורק סיטי, צפוי להתמנות למאמן ניס. אקס ארסנל מיועד להחליף את לוסיאן פאברה שמונה למאמן דורטמונד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי