טוכל הוצג בפאריס: ניימאר הוא אמן, שצריך לקבל יחס מיוחד

תומאס טוכל
תומאס טוכל | האתר הרשמי

מאמן סן ז'רמן דיבר לראשונה מאז החתימה, החמיא לכוכב וסירב להתייחס לאפשרות שבופון יגיע: "גווארדיולה השראה, אבל פאריס לא תחקה אף אחת, רכש? יש המון כישרון ואופי בקבוצה"

(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן הציגה הערב (ראשון) את מאמנה החדש תומאס טוכל שחתם לשנתיים בקבוצה. טוכל סירב לדבר על האפשרות שג'יג'י בופון יגיע לקבוצה, אישר שמקסוול צפוי להצטרף לצוות המקצועי ודיבר על כדורגל התקפי ומגוון. "הצלחה יכולה להגיע בכל מיני צורות. המטרות שלנו גבוהות מאוד, אבל מוקדם מדי לדבר על ניצחונות ועל תארים", אמר הגרמני שיחליף את אונאי אמרי והפתיע עם כמה מילים בצרפתית. "אני שמח מאוד להיות כאן בעיר הנפלאה הזאת כמאמן המועדון המדהים הזה".


טוכל אמר: "אני משוכנע שבמועדון יש הכל כדי ללכת בכיוון הנכון ואני מדבר על מבנה, רוח קבוצתית וסגל שחקנים. אני מבטיח שנשחק בסגנון התקפי. הלוואי ויכולתי להתחיל לעבוד מחר, אבל אחכה עד ה-1 ביולי. השחקנים הכי טובים הם אלה שעובדים הכי הרבה. אני לא מפחד להתמודד עם קבוצה בסדר גודל כזה. אני לא צריך להוכיח שאני גמיש טקטית".


רכש: "יש המון כישרון ואופי בקבוצה. אני סומך על השחקנים שנמצאים ורוצה להכיר קודם את הקבוצה ולראות גם את הצעירים. אם אראה שאנחנו צריכים שחקן, נלך על זה. לפעמים אתה צריך להיות סבלני. אנחנו צריכים לכבד את השחקנים שנמצאים כאן ורק אז נראה מה הקבוצה צריכה. פאריס היא עיר של אהבה ואור. אני רוצה שהקבוצה תשחק באותה צורה ושהקהל יאהב אותנו".


על ניימאר: "נפגשתי איתו, הוא אמן, שחקן יוצא דופן, אחד הטובים בעולם. אמנים הם שחקנים מיוחדים שצריכים יחס מיוחד. צריך לבנות סביבו את המבנה של הקבוצה כדי שיוכל להראות את הכישרון שלו על המגרש. הוא שחקן המפתח שינצח לנו משחקים".


השוואה לסיטי ולחברו גווארדיולה: "אנחנו פאריס ולא מנצ'סטר סיטי. אני רוצה שפאריס תשחק כמו פאריס ולא תחקה אף אחד. פפ הוא השראה עבורי וברצלונה שלו שיחקה כדורגל יפה. מקסוול יעזור לי לפתח תפיסת עולם, כמו שגווארדיולה עשה בברצלונה".





La première journée de notre nouveau coach @TTuchelofficial au Parc des Princes !

#WelcomeTuchelpic.twitter.com/1YMvtbLrZZ

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) May 20, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי