ניימאר כבש בניצחון פאריס, 0:2 למונאקו, בורדו הפסידה

ניימאר
ניימאר | האתר הרשמי

הברזילאי הבקיע את הראשון ב-0:3 של אלופת צרפת על קון במחזור פתיחת העונה. הקבוצה מהנסיכות גברה בתוצאה זהה על אמיין, דפאי הבקיע שער נפלא. שטרסבורג השיגה 0:2 גדול בחוץ

קבוצות: ליון בורדו
(גודל טקסט)
המחזור הראשון בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) כשבמוקד פאריס סן ז'רמן הביסה בביתה את קון 0:3. עוד לפני כן, במשחק המוקדםים, ליון גברה 0:2 על אמיין ובורדו נוצחה 2:0 בביתה מול שטרסבורג.


פאריס סן ז'רמן – קון 0:3
אלופת צרפת, ללא קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני שזכו למנוחה אחרי המונדיאל, פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון חלק בביתה. מי שרשמו בכורות הם ג'יגי בופון והמאמן תומאס טוכל. עוד לפני הפתיחה, פרסנל קימפמבה, קיליאן אמבפה ואלפונס אראולה, אלופי העולם, הציגו את הגביע בו זכו הקיץ וזכו לתשואות מהקהל המקומי. בדקה ה-10 ניימאר כבש את הראשון לאחר בישול של כריסטפר אנקונקו. 25 דקות חלפו ואדריאן ראביו הכפיל לאחר מסירה של אנחל די מריה. המסמר האחרון נכבש על ידי טים וואה, בנו של ג'ורג' וואה, שעלה מהספסל בדקה ה-82 ושבע דקות לאחר מכן דחק מקרוב את שערו הראשון בקריירה.
ליון – אמיין 0:2
ברטרן טראורה מצא את הרשת (24) לאחר שבעט מזווית קשה כדור שעבר בין רגליו של השוער רז'יס גורטנד. ממפיס דפאי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-75 עם כדור חופשי מושלם לחיבורים. ליון, שסיימה אשתקד במקום השלישי, הסתדרה ללא נביל פקיר והיא תשאף להתקדם מקום אחד למעלה ואולי אפילו להפריע לפאריס סן ז'רמן לקטוף עוד אליפות.


בורדו – שטרסבורג 2:0

המארחת נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-13 לאחר שפאבלו הברזילאי הכשיל את לודוביק אז'ורק בדרכו אל השער. הארוחת ניצלה את יתרומה המספרי בדקה ה-68 ומצאה את הרשת משער של אירהימה סיסוקו. נונו דה קוסטה הכפיל וקבע את תוצאת המשחק כעבור עשר דקות. שטרסבורג רשמה ניצחון שני רצוף במגרשה של בורדו לאחר שאשתקד הביסה אותה 0:3.


En ce début de soirée au Parc… Quelle image

⚡️ @KMbappe
@kimpembe_3
@AreolaOfficielpic.twitter.com/PVkjqrAthm

— Paris Saint-Germain (@PSG_inside) August 12, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי