דיווח: גוסטבו פוייט פוטר מבורדו, השחקנים סירבו להתאמן

גוסטבו פוייט
גוסטבו פוייט | Gettyimages

על פי כל התקשורת בצרפת, המאמן שהגיע בינואר בשנה שעברה ועזר לייצב את הקבוצה, קיבל מבעלי הקבוצה הודעה על סיום תפקידו זכר לביקורת החריפה שהעביר עליה על מדיניות הרכש ועזיבת כוכבים כמו מלקולם

קבוצות: בורדו
(גודל טקסט)

בלאגן גדול בקבוצה בפאר הצרפתית, בורדו. על פי דיווחים בצרפת, מאמן הקבוצה, גוסטבו פוייט, פוטר מהקבוצה לאחר שבעה חודשים בתפקיד, וזאת לאחר ביקורת חריפה שהעביר על ראשי הקבוצה עקב מדיניות הרכש, בשלה שחררה הקבוצה שחקנים מרכזיים כמו מלקולם לברצלונה ולא הביאה שחקנים במקומם.

מי שהגיעו במקומו של הברזילאי הם סמואל קאלו מגנט וטומה באסיץ' מהיידוק ספליט, מה שלא מספיק מבחינתו של המאמן. כתגובה לפיטורים, שחקני הקבוצה סירבו להתאמן. עתידם של הכחולים לבנים, שסיימו את העונה הקודמת במקום השישי, נראה לא טוב בכלל. פוייט, שהגיע בינואר ייצב את בורדו, שרשמה רצף נאה של שישה ניצחונות משבעה משחקים בסיום העונה.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת המאמן הגיע אתמול (חמישי), עם מכירתו של גאייטן בורדה למונפלייה תמורת שלושה מיליון יורו בלבד וללא שהגיע מחליף ראוי. במסיבת העיתונאים שלאחר הניצחון על מאריפול במוקדמות הליגה האירופית, המאמן האורוגוואי תקף את ההנהלה: "זה היה היום הגרוע ביותר שלי במועדון הזה. זה פשוט בזיון מה המועדון עשה עם לאבורדה, אמרתי להנהלה שלא תשחרר אותו עד שנביא שחקן אחר, אבל היא לא הקשיבה לי ונתנה לו ללכת. הגעתי למלון היום והוא לא היה בו, התקשרתי אליו ואמר שהוא במונפלייה. אף אחד לא סיפר לי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי