מחזור שביעי ברצף ללא ניצחון: מונאקו הפסידה 2:0 בסנט אטיין

סנט אטיין
סנט אטיין | AFP

סגנית האלופה ומי שהדהימה כשהשיבה לעצמה את התואר הנכסף לפני פחות משנתיים, נכנעה לצמד של חאזרי ונותרה במקום ה-18 עם שש נקודות בלבד מ-24 אפשריות. בספרד: 2:2 בין ראיו וייקאנו לאספניול

(גודל טקסט)

מה עובר על קבוצתו של לאונרדו ז'ארדים? רק במאי 2017 השיבה לעצמה הקבוצה מהסיכות הצרפתית את האליפות לאחר קרוב לשני עשורים ואת העונה שעברה סיימה כסגנית, אבל הערב (שישי), בפתיחת המחזור השמיני בצרפת, מונאקו רשמה מחזור שביעי ברצף ללא ניצחון, נכנעה 2:0 בסנט אטיין ונותרה במקום ה-18 עם שש נקודות בלבד במאזנה.

מונאקו החלה את העונה עם ניצחון חוץ בנאנט, אבל אז הגיע תיקו ביתי מול ליל, הפסד בבורדו, הפסד למארסיי, תיקו מול טולוז, תיקו מול נים ובשבוע שעבר היא נכנעה לאנז'ה ובין לבין גם ספגה 2:1 ביתי מאתלטיקו מדריד בפתיחת ליגת האלופות. אם הערב היא קיוותה לניצחון כל כך קריטי לאור מצבה, לפני שתתארח ביום רביעי בדורטמונד במחזור השני בליגת האלופות, היא סבלה מנחת זרועו של ווהבי חאזרי, שבדקות 41 ו-54 העניש והעניק 0:2 יקר לסנט אטיין, שרושמת ניצחון ליגה שלישי ברציפות ומטפסת, זמנית בלבד, עד למקום השני עם 15 נקודות מ-24 אפשריות, עדיין במרחק שש נקודות מהאלופה פ.ס.ז' שתשחק מחר בחוץ מול ניס.

ז'ארדים הפורטוגלי הגיע למונאקו ב-2014 וכאמור היה מהאחראים להחזרתה לטופ בצרפת ובמפעלים האירופיים, אבל קשה שלא לתהות אם ראשי המועדון לא יחליטו על זעזוע בקרוב לאור פתיחת עונה קטסטרופלית, כזו שספק אם מישהו העלה על דעתו – גם לאור חיזוק הסגל בקיץ בשחקנים כמו אלכסנדר גולובין, נאסר שאדלי ובנג'מין הנריקס לצד הקיימים וביניהם ג'יבריל סידיבה ורדאמל פלקאו.


גם כוכב סנט אטיין לא התקשה להכניע את מונאקו. חאזרי (AFP)

ליגה ספרדית: 2:2 בין ראיו וייקאנו לאספניול
גם ב"לה ליגה" יצא לדרך המחזור השביעי והוא נפתח ב-2:2 מהנה במיוחד בין ראיו לאספניול. שחקניו של מיצ'ל עלו ליתרון מהיר משער של ראול דה תומאס כבר בדקה השישית, אלא שהאורחים מברצלונה ביצעו מהפך נהדר משערים של בורחה איגלסיאס בדקה ה-19 ואסטבן גרנארו שמצא את הרשת בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה. הקצב הנהדר נמשך במחצית השנייה וכבר בדקה ה-47 קבע גאל קאקוטה שוויון מפנדל מוצלח, אבל דווקא מרגע זה ואילך נרגע המשחק והשתיים נפרדו בתיקו שמשמעותו שראיו טיפסה מעל לקו האדום והיא עם חמש נקודות (ומשחק חסר), אספניול עם 11 נקודות, כרגע צמודה לאתלטיקו ולאלבס המפתיעה במקום החמישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי