מי יכול עליה: 0:3 לפאריס סן ז'רמן על ניס, צמד לניימאר

שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים | AFP

האלופה הצרפתית עם שמונה ניצחונות בשמונה משחקים ופער של תשע נקודות על השנייה בטבלה בזכות שני שערים של הכוכב הברזילאי (22, 92), גם אנקונקו כבש (46), המארחת שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-59

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) כאשר במשחק המוקדם התארחה המוליכה פאריס סן ז'רמן אצל ניס. בהמשך ייפגשו ליון ונאנט, וריימס תארח את בורדו.

אף קבוצה בליגה הצרפתית לא יכולה על פ.ס.ז' העונה. עם 24 נקודות והפרש שערים של 6:27, לאלופה יש פער של תשע נקודות על פני סנט אטיין שבמקום השני. הפעם הסופגת התורנית היתה ניס, שב-10 שחקנים לא היה לה סיכוי לעצור את המפלצת מהבירה. ניימאר פתח (22) עם שער מחוץ לרחבה, וכריסטיאן אנקונקו הוסיף אחד משלו (46) עם ריבאונד לאחר התקפת יחיד של אמבפה. וכדי לסיים את היום עם טעם מתוק בפה, ניימאר השלים צמד בתוספת הזמן כשעשה צחוק מהגנה, אם אפשר לקרוא לזה הגנה, של המארחת.

בשבוע הבא תארח פ.ס.ז' את הכוכב האדום בלגרד, הקבוצה החלשה ביותר בבית הקשוח בליגת האלופות, ותנסה להשיג נקודות ראשונות במפעל על חשבונה. אחרי הכל, הדריסה בליגה הצרפתית היא רק תוצר לוואי של המטרה האמיתית: הגביע עם האוזניים הגדולות.

תוצאות נוספות
אנז'ר – גנגאן 1:0
קאן – אמיין 0:1
ליון – נאנט 1:1
ריימס – בורדו 0:0
שטראסבורג – דיז'ון 0:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי