אוהדי מונפלייה התפרעו והובילו להפסקת המשחק מול נים

אוהדי מונפלייה
אוהדי מונפלייה | מסך

הקהל המקומי התעמת עם שוטרים, המשחק חודש כעבור 20 דקות והסתיים ב-0:3 קליל למארחת. במשחק המוקדם, ראן וטולוז נפרדו ב-1:1 דרמטי, ליל הביסה את מארסיי 0:3

קבוצות: ראן טולוז
(גודל טקסט)
משחקי המחזור השמיני בליגה הצרפתית יושלמו הערב (ראשון), ועוד לפני המפגש בין ליל למארסיי (22:00), ראן כבר חשבה שהיא חוזרת למסלול הניצחונות, אבל ספגה בדקה ה-88 וסיימה רק ב-1:1 ביתי מול טולוז, מה שמשאיר אותה מרחק שתי נקודות בלבד מהקו האדום. במשחק השני, מונפלייה הביסה את נים 0:3 במפגש שהופסק ל-20 דקות בשל התפרעות אוהדים. במשחק שסגר את משחקי הערב, ליל הביסה את מארסיי 0:3.


ראן – טולוז 1:1
פעם אחת בלבד מעדה ראן העונה במשחק ביתי, זה קרה לה מול פ.ס.ז' בהפסד 3:1 בשבוע שעבר, אבל היום היא איבדה נקודות יקרות גם מול טולוז, אחרי שלא הצליחה לשמור על יתרונה וספגה בדקה ה-88 על אף שגם הייתה ביתרון מספרי. לאחר ההפסד לאלופה, ראן נכנעה גם לאמיין באמצע השבוע והערב כבר היה נראה שפנדל מוצלח של מבאייה ניאנג בדקה ה-70 יעניק לה את שלוש הנקודות, אלא שלז'אן קלייר טודיבו היו תוכניות אחרות ושתי דקות לסיום הוא קבע חלוקת נקודות שמשמעותה שראן עם שמונה נקודות במקום ה-16, רק שתיים הפרש מהקו האדום, ואילו טולוז משחק רביעי ללא ניצחון, אבל בכל זאת טיפסה למקום השביעי כשלזכותה 12 נקודות מ-24 אפשריות.


המחצית הראשונה הייתה מאופסת, אך רוויה באירועים: הכוכב הסנגלי איסמעילה סאר נפצע והוחלף בשורות המקומיים בדקה ה-25, מנגד הבלגי ארון לייה ספג שני כרטיסים צהובים ואדום והותיר את האורחת בעשרה שחקנים בדקה ה-43 לאחר שספג כרטיס ראשון על עבירה שביצע ומיד הורחק עקב מחאתו, וכאמור ניאנג, שנכנס במקום סאר, כמעט הכריע את ההתמודדות מ-11 מטרים, אך ראה את טודיבו משווה.


מונפלייה – נים 0:3

אמברוייז אויונגו (29), אנדי דלור (45, פנדל) וגייטאן לבורד (78) כבשו לזכות המארחת וסידרו ניצחון חלק, אך מה שייזכר מהמשחק הוא ההתפרעות של האוהדים המקומיים שהובילו להפסקת המשחק ל-20 דקות. בדקה ה-80, ביתרון 0:3, הקהל של מונפלייה התעמת עם כוחות משטרה והשליך שלל חפצים לכר הדשא. המשטרה, בתגובה, ריססה גז מדמיע ורק לאחר מהומה גדולה המשחק חודש והגיע לסיומו.


תוצאה נוספת
ליל – מארסיי 0:3

לליל: ניקולאס (65, פנדל) וג'ונתן במבה (86 בפנדל, 89)



Riot police are now taking up peculiar looking formations on the field, as the situation continues to fail to ameliorate. (@philousports) pic.twitter.com/qEFbmHEQ5S

— Get French Football News (@GFFN) September 30, 2018

לייה רואה את האדום. למזלו, טולוז השיגה שוויון דרמטי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי