ליל התקרבה לפאריס סן ז'רמן עם 1:3 על סנט אטיין

שחקני ליל חוגגים
שחקני ליל חוגגים | AFP

האדומים המשיכו את פתיחת העונה הנהדרת שלהם עם ניצחונם השני העונה מצמד של במבה (17,46) שגם הוסיף בישול לפפה (84) והתבססה במקום השני אחרי התיקו 1:1 של מונפלייה עם גנגאן האחרונה

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

במקביל למבול השערים הערב (שבת) ברחבי הליגות באירופה, גם המחזור התשיעי בליגה הצרפתית המשיך היום וסיפק לנו לא מעט משחקים, כשבמוקד, ניצחונה של אחת הקבוצות החזקות העונה בליגה ליל, שגברה 1:3 על סנט אטיין. בנוסף, מונפלייה איבדה נקודות ב-0:0 מול גנגאן האחרונה ושטרסבורג סיימה ב-2:2 עם אנז'ה.

ליל – סנט אטיין 1:3
האדומים,  אירחו בביתם את סנט אטיין מהמקום הרביעי לקרב צמרת, במטרה להשיג שלוש נקודות ולצמצם את הפער מפאריס סן ז'רמן שטרם איבדה נקודות העונה. ג'ונתן במבה פתח את החגיגה בדקה ה-17 מבישול של לואיק רמי הוותיק. כעבור תשע דקות רמי קאבלה קבע שיוויון מפנדל שהעניק השופט לקבוצה האורחת.

לא חלפה דקה מפתיחת המחצית השנייה ושוב היה זה במבה שפרץ יפה באגף השמאלי, קיבל מסירת עומק יפה מניקולאס פפה, בעט לפינה הנגדית והשלים צמד. שש דקות לסיום, החזיר במבה לפפה עם בישול משלו והאחרון קבע את תוצאת המשחק, 1:3. המארחים פותחים פער של ארבע נקודות מהמקום השלישי וחמש נקודות מפאריס, שתשחק מחר מול ליון. אחרי שבעונה שעברה כמעט ירדו לליגת המשנה, חניכיו של כריסטוף גאלטייה בהחלט יכולים להיות מרוצים מפתיחת העונה שלהם.

תוצאות נוספות:
מונפלייה – גינגאן 0:0
נים – ריימס 0:0
אנז'ה – שטרסבורג 2:2
אמיין – ז'ידון 0:1

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי