"הנרי קיבל את תעודת המאמן במהירות, עשו לו הנחות"

הנרי
הנרי | טוויטר

וויל פולי, שהשתתף בקורס בווילס עם חלוץ העבר הצרפתי שמונה לפני מספר ימים למאמן מונאקו, הלין על כך שהאחרון קיבל יחס מועדף. סגן מנהל הקורס רוברטס דחה את טענתו: "מהתלמידים הטובים שהיו לי, הוא מוכן לג'וב"

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
כשהדומיננטיות של פאריס סן ז'רמן הפכה לדבר שבשגרה, אחת הסוגיות היותר מדוברות בצרפת בימים האחרונים היא מינויו של תיירי הנרי למאמנה של מונאקו. חלוץ העבר האגדי, ששיחק בקבוצה מהנסיכות חמש שנים ובה גם החל את הקריירה הבוגרת שלו,קיבל את תעודת הפרו של אופ"א אחרי שלמד בקורס של ההתאחדות של וויילס. הוא הלך בעקבות מרסל דסאי ופטריק ויירה שלמדו אף הם בהתאחדות הוולשית דווקא.


הבוקר (שלישי) עולים מעט ספקות על קבלת התעודה, מפי עדות של שחקן קרדיף וסוונזי לשעבר, וויל פוליי, שלמד עם הנרי באותו קורס וטען שהצרפתי קיבל הנחות מהמרצים וזכה לקבל את התעודה בהליך מזורז ולא כמו שאר המשתתפים בקורס.


סגן מנהל הקורס בהתאחדות הוולשית, אוסיאן רוברטס, דחה את ההאשמות על הסף: "הנרי למד כמו כולם ולא היתה לו שום הנחה. ההיפך הוא הנכון. הוא למד כמו משוגע לקורסים ולכן קיבל את התעודה מוקדם יותר מהאחרים. הוא היה אחד התלמידים הכי טובים שהיו לי בקורס. יש לו את כל הנתונים להיות מאמן על. לדעתי, הוא מוכן לחלוטין להצליח במועדון כמו מונאקו. שוחחתי איתו בשבת והוא אמר לי שהוא הולך לעשות עבודה טובה ויסודית. הוא יודע שהוא עלול לעשות גם כמה טעויות, אבל הוא מוכן לחלוטין לג'וב".


️‍♂️ @ThierryHenry takes charge. #ForeverMonacopic.twitter.com/bdIGjTCxNJ

— AS Monaco EN (@AS_Monaco_EN) 15 באוקטובר 2018


רוברטס חשף גם שפפ גוואדיולה השפיע רבות על הנרי, שעשוי להיות מאמן באותו סגנון כמו מאמנו בברצלונה בשנים 2008-2010. רוברטס הוסיף: "הוא גם למד הרבה בניו יורק רד בול, שם הוא לא שיחק ממש עם כוכבי על ולמד איך זה לנהל קבוצה שלא בצמרת העולמית. הוא ופטריק ויירה, מאמן ניס כיום, מאוד מזכירים זה את זה בסגנון האימון שלהם. הם מנהיגים מלידה ויש להם את אותה אמביציה". גם דידיה דשאן, מאמן הנבחרת הצרפתית ומי שזכה באליפות העולם יחד עם הנרי ב-1998 החמיא: "הוא מוכן לתפקיד והוא יסתער עליו בכל הכח. אני מאמין שיצליח".


הנרי קיים אתמול אימון ראשון בקבוצתו בדלתיים סגורות. אלפיים אוהדים שהגיעו לאימון במתחם האימונים של הקבוצה, התאכזבו לגלות זאת. אחד מהם סיפר: "אני יודע שכל האימונים של מונאקו סגורים מתחילת העונה, אבל ציפיתי שאת אימון הבכורה של הנרי כמאמן הם לא יסגרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי