ליון חזרה מפיגור וניצחה 2:4 את גנגאן

שחקני ליון חוגגים
שחקני ליון חוגגים | AFP

קבוצתו של ג'נסיו שבה למסלול הניצחונות הודות לצמד של דפאי (67 ו-75) ושערים נוספים של אאואר (62), וקורנה (84). בנו של ליליאן תוראם, מרקוס, כבש פעמיים לזכות מארחים (21 ו-77). מונפילייה הפסידה לאנז'ר

קבוצות: ליון סנט אטיין
(גודל טקסט)

אחרי התיקו המאופס של ליל נגד שטרסבורג אמש (שישי), המחזור ה-13 של הליגה הצרפתית נמשך עם ניצחון רב שערים לליון שגברה בחוץ 2:4 על גנגאן. מונפלייה מהמקום השלישי הפסידה 0:1 אצל אנז'ר, ניס ופטריק ויירה רשמו ניצחון שלישי ברציפות עם 0:1 על נים, טולוז הפסידה בבית 0:1 לאמיין וסנט אטיין גברה 0:2 על ריימס.

גנגאן – ליון 4:2
ליון שסיימה את שני משחקיה האחרונים בליגה ובליגת האלופות עם שתי תוצאות תיקו, גברה 2:4 את גנגאן האחרונה והבטיחה את המקום הרביעי למחזור אחד נוסף. המארחים עלו ראשונים ליתרון אחרי שער של מרקוס תוראם הצעיר בדקה ה-21 וקבע את תוצאת המחצית.

ליון השוותה בדקה ה-62 בעקבות שער של הוסם אאואר אחרי שקיבל כדור ממפיס דפאי, וחמש דקות לאחר מכן אאואר ודפאי החליפו תפקידים וההולנדי כבש שער נפלא מחוץ לרחבה. בדקה ה-73 דפאי כבש את השער היפה במשחק כשבעט כדור חופשי נפלא מ-30 ופגש את חיבורי הקורות. ארבע דקות לאחר מכן תוראם הבקיע שער נוסף מהנקודה הלבנה, אך זה היה הערב של ליון ומרקוס קורנה כבש אחרי דקה אחת על המגרש בדקה ה-84, וגנגאן האחרונה תיאלץ להסתפק עם המחמאות בלבד.

תוצאות נוספות
אנז'ר – מונפילייה 0:1

נים – ניס 1:0

סנט אטיין – ריימס 0:2

טולוז – אמיין 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי