המינימום ההכרחי: רק 0:1 לפ.ס.ז' על טולוז, לראשונה העונה

אדינסון קבאני
אדינסון קבאני | AFP

אלופת צרפת התקשתה נגד האורחת שהיתה קרובה לעצור את הרצף, אבל הראתה ווינריות וקבעה שיא חדש בצרפת. קבאני (9) כבש, הראש במשחק נגד ליברפול בליגת האלופות. דני אלבס נכנס בדקה ה-70 לאחר חצי שנת היעדרות

(גודל טקסט)
המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נמשך היום (שבת) כאשר לאחר הניצחון של ליון על סנט אטיין, פאריס סן ז'רמן רצתה לשמור על הפער ועל המאזן המושלם כשאירחה את טולוז. היא השיגה את המטרה עם 0:1 קטן והציבה שיא ליגה חדש של הכי הרבה ניצחונות מהפתיחה. מאוחר יותר ניצחה מונאקו את קון ובורדו סייימה רק ב-0:0 אצל דיז'ון.


הפתיחה היתה כמו פתיחה של משחק פ.ס.ז' סטנדרטי, עם לחץ עד להבקעת שער מוקדם (9) כאשר אדינסון קבאני במהלך יפהפה הכניע את בפטיסט ריינה, אבל משם פתאום זה כבר לא נראה אותו דבר. האורחת לא הראתה פחד ומאותה נקודה היתה קרובה יותר להשיג שער שוויון מאשר לספוג. אלא שההגנה הפריסאית, למרות מספר טעויות פה ושם, היתה חזקה מדי עבור קבוצת התחתית. הרגע המרגש במשחק הגיע בדקה ה-70, אז דני אלבס עלה לשחק לאחר יותר מחצי שנה בה היה מושבת בשל פציעה. הוא החליף את מונייה, ובמשך 20 דקות עד לשריקת הסיום עזר למארחת המודאגת לשמור על היתרון המינימלי עד לניצחון.


עוד לפני סוף השנה, בשלושה משחקים נגד בורדו, שטראסבורג ומונפילייה, תוכל פאריס לשבור את שיא הניצחונות של מונאקו בין עונות 2016-17 ו-2017-18 שעומד על 16 ניצחונות. לפני כן, מצפה לה משחק ביתי קשה נגד ליברפול בליגת האלופות בהמשך השבוע. טולוז, לעומת זאת, למרות היכולת, סופרת כבר משחק ליגה 10 ברציפות ללא ניצחון. הנקודה החיובית מבחינתה: היא הקבוצה הראשונה העונה בליגה שעוצרת את האלופה על שער אחד בלבד במשחק.


תוצאות נוספות

קון – מונאקו 1:0

שטרסבורג – נים 1:0

ריימס – גנגאן 1:2

דיז'ון – בורדו 0:0

נאנט – אנז'ה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי