מונפלייה סיימה ב-2:2 מול ראן, שלושער לתובאן במארסיי

ראן
ראן | AFP

בן ארפה ובוריגוד כבשו לזכות האורחת, צמד של דלור לא הספיק למארחת שמדורגת כעת שלישית והפסידה גם לפני הפגרה. הכוכב חגג בניצחון על אמיין, ניס של ויירה טיפסה למקום השישי בזכות 0:2 ביתי על ליל

קבוצות: ראן מונפלייה
(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) וננעל עם מהפך דרמטי של מארסיי בדרך ל-1:2 על אמיין, אבל עוד קודם לכן נפרדו מונפלייה וראן ב-2:2 מצוין ולאחר מכן גם ליל שמטה נקודות יקרות ב-2:0 לניס.

אמיין – מארסיי 3:1
בקאייה דיבאסי הרשית בדקה השמינית והעלה את אמיין ליתרון מפתיע על מארסיי, אבל פלוריאן תובאן עם שלושער בדקות 26, 80 ו-90 הפך את התוצאה, כאשר דימיטרי פאייה עוד החמיץ פנדל בדקה ה-83 וקבוצתו של רודי גרסיה עם ניצחון שני ברצף אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, מדורגת כעת חמישית עם 25 נקודות. אמיין לעומתה במקום ה-16 עם 13 נקודות, כך שהפער ממונאקו הלפני אחרונה שמתחת לקו האדום הצטמק לכדי שלוש נקודות.

מונפלייה – ראן 2:2
המפגש הפותח את משחקי יום ראשון בצרפת היה מהנה במיוחד ובסיומו איבדה מונפלייה נקודות יקרות – משחק שני ברצף, אחרי ההפסד לאנז'ה לפני הפגרה. חאתם בן אפרה כבש בדקה החמישית לזכות האורחת שהידרדרה לחלק התחתון של הטבלה וקיוותה להפתיע את המדורגת שלישית, אבל אנדי דלור כבש פעמיים (45 ו-49) והשלים מהפך. לצערה של מונפלייה, פנדל של בנג'מין בוריגוד בדקה ה-71 קבע חלוקת נקודות שמשמעותה שהמארחת עם 26 נקודות במקום השלישי בצוותא עם ליל ואילו ראן במקום ה-13 עם 17 נקודות.

ניס – ליל 0:2
כמו מונפלייה, ליל קיוותה גם היא לשוב למסלול הניצחונות אחרי הפסד לפ.ס.ז' ותיקו ביתי מול שטרסבורג במחזורים הקודמים, אבל וילאן סיפריאן (25) ואלאן סיינט-מקסימין (79) העניקו למאמן פטריק ויירה ניצחון רביעי ברציפות בזכותו הם טיפסו למקום השביעי עם 23 נקודות במאזנם, מפגרים אחרי סנט אטיין בהפרש שערים. ליל בעקבות ההפסד ירדה למקום הרביעי עקב הפרש שערים נחות משל מונפלייה, כעת ביתרון שלוש נקודות בלבד על יריבתה הערב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי