פאריס שומרת על ניימאר: חתם על חוזה עם הבנק הקטארי

ניימאר
ניימאר | QNB

הכוכב הברזילאי ישמש כשגריר של הבנק הלאומי של קטאר, שיקבל בתמורה את כל זכויות השימוש בשמו של השחקן. על פי הדיווחים, מדובר בדרך של פ.ס.ז' לשכנע אותו להישאר ולעקוף את מגבלות הפייר פליי הפיננסי

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן לא ממש מתכוונת לוותר על ניימאר, וככל הנראה תשקיע עוד כספים כדי לשכנע אותו להישאר בבירת צרפת, תוך כדי שתעקוף את מגבלות הפייר פליי הפיננסי של אופ"א. ב"מארקה" פורסם שהכוכב הברזילאי מונה לשגריר בינלאומי של הבנק הלאומי של קטאר (QNB), כשלפי ההסכם כל זכויות השימוש בשמו של השחקן שייכות לבנק, בתמורה לתשלום גדול כמובן.


על ההסכם חתמו אביו של ניימאר ומנכ"ל הבנק יוסף דרוויש. QNB הוא גם אחד הספונסרים הגדולים של פ.ס.ז' ועל שרוולי החולצות של השחקנים מופיעה פרסומת של הבנק. באלופת צרפת מקווים שההסכם הזה ישתיק סופית את כל הידיעות על כך שהכוכב הברזילאייעזוב בסוף העונה לברצלונה, ריאל מדריד או מנצ'סטר יונייטד ורוצים שהוא יקדיש את עצמו רק לקידום הקבוצה השנה בליגה ובעיקר בליגת האלופות.


בפ.ס.ז' רגישים מאוד לידיעות על כך שיש להם בעיות עם הפייר הפליי הפיננסי ועל כך שניימאר או קיליאן אמפבה יימכרו בסוף העונה. המועדון יצא נגד העיתון "ל'אקיפ" שפרסם על כך שאחד משני הכוכבים האלה יימכרו בסוף בקיץ הקרוב בגלל הפייר פליי הפיננסי.

مجموعة #QNB توقع اتفاقية مع لاعب كرة القدم العالمي البرازيلي نيمار جونيور ليكون بموجبها سفيراً عالميا للعلامة التجارية للمجموعة.@neymarjr#QNBGrouppic.twitter.com/9EWYaAvBoi

— QNB Group (@QNBGroup) December 9, 2018

בעיתון "הסאן" הסבירו כמה ניימאר שווה היום מבחינה כספית ועל כך שהוא פרסומת מהלכת, כאשר הוא חתום על חוזי פרסום עם לא פחות מ-35 מותגים ברחבי העולם, כשכל הכסף הזה אמור לעבור כביכול לבנק של קטאר, שככל הנראה ייתן לו תמורה גדולה יותר. מדובר במותגים מפורסמים כמו נייקי, אייר ג'ורדן, הבנק של קטאר, רד בול, מאסטרקרד, ג'ילט ועוד. ניימאר מדורג במקום השני בעולם בכדורגל אחרי כריסטיאנו רונאלדו מבחינת כמות העוקבים ברשתות החברתיות כשאחרי הפורטוגלי עוקבים כ-147 מיליון אנשים, ואחרי כוכב פ.ס.ז' 107. ליאו מסי רק שלישי עם 103.

#QNB Announces Neymar Jr as Global Brand Ambassador.@neymarjr#QNBGrouphttps://t.co/QDJJJQBgCXpic.twitter.com/RqoPxtgXOS

— QNB Group (@QNBGroup) December 9, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי