נשיא התאחדות הכדורגל היוונית היה תחת מתקפת טרור

לוונגליס גרמנוס
לוונגליס גרמנוס | אתר רשמי

מכתב בן שלושה עמודים וכדור 9 מ"מ הגיע למשרדו של גרמנוס באתונה. המשטרה המקומית פתחה בחקירה, מההתאחדות הבהירו: "הנשיא אינו חש מאוים. החקירה בעניינו תימשך"

(גודל טקסט)

האלימות בכדורגל היווני הגיעה הערב (שישי) לשיאה. ההתאחדות המקומית פרסמה הערב מכתב, בו חשפה כי התרחש ניסיון להתנקש בנשיא ההתאחדות, לוונגליס גרמנוס. על פי הודעת ההתאחדות המקומית, עולה כי: "אל הנשיא הגיעה מכתב מאיים בן שלושה עמודים, המלווה בכדור 9 מ"מ אל משרדו באתונה. הוא היה קורבן של מתקפת טרור". 


"ההתאחדות היוונית רוצה לצאת נגד כל מעשי אלימות, בצורה חד משמעית וללא סייגים. הנשיא אינו חש מאוים, הוא מרגיש בסדר והחקירה תימשך", נכתב. בנוסף, צוין כי העוזרים של גרמנוס הם אלו שפתחו את המכתב שנשלח אל משרדו בבירה היוונית. 


המשטרה המקומית פתחה בחקירה בנושא, אך עדיין לא ברור מי האדם או הארגון העומדים מאחורי שליחת המכתב. ההתאחדות היוונית העניקה את כל חומרי החקירה למשטרה, ובתקשורת טענו: "על גרמנוס כבר איימו מספר פעמים בגלל היחסים הטעונים שיש לו עם מספק מועדונים וגם עם הממשל הנוכחי". כזכור, בשנים האחרונות פועלת ההתאחדות היוונית על מנת לטהר את הכדורגל המקומי, שהיה חשוד מספר פעמים בחשדות של שחיתות ומנהל לא תקין. 


היה תחת מתקפת טרור. נשיא ההתאחדות (אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי