ניימאר: "אף אחד לא חושש יותר ממני בנוגע לחזרתי למגרשים"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב הברזילאי הפצוע מודה שהוא פוחד מהכושר שיהיה בו אחרי הפציעה לקראת משחק ההכנה של ברזיל מול קרואטיה. איש עסקים רכש את חולצתו ב-240 אלף יורו

(גודל טקסט)
החזרה של ניימאר למגרשים קרובה לאחר פציעה קשה וארוכה בכף רגלו הימנית. היום הוא צפוי שוב לעלות לכר הדשא בבגדי ספורט ביום פתוח שמארגנת פאריס סן ז'רמן לאוהדיה.


לא ברור כעת אם הוא יהיה כשיר לשחק את המשחק האחרון של העונה מול קון ב-19 במאי ולכן מדברים על כך שמשחקו הראשון יהיה עם נבחרת ברזיל מול קרואטיה ב-3 ביוני. זהו היום המסומן בלוח השנה כדי לחזור למגרשים במשחק שיתקיים בלונדון.


 

"זה יהיה יום מרגש, אבל גם יום של פחד", הצהיר ניימאר בראיון לירחון "נשיונאל". הוא כבר דיבר על הצורך להתגבר על הפחד מפציעות ואמר גם בראיון: "אני נמצא כיום ברגע קשה. זה אחד הרגעים הקשים ביותר שהיו לי בקריירה. אני יודע שכולם עצבניים לגבי מצבי הפיזי, אבל אף אחד לא יותר מודאג ממני לגבי החזרה ואף אחד לא חושש יותר ממני".


ניימאר כאמור כבר היה הזהיר לגבי הפציעה שלו. לפני כמה ימים, בראיון עם זיקו שפורסם ביוטיוב. הוא לא מצליח כנראה להשתחרר מהחשש איך ייראה אחרי כל כך הרבה חודשים בחוץ ולפני המונדיאל. בשלושת החודשים האלה ללא כדורגל הוא נאלץ להסתמך הרבה על משפחתו וחבריו. זו הסיבה שהוא החליט להתאושש בברזיל מוקף על ידי משפחתו.



חושש מהחזרה. ניימאר (AFP)


"אנשים תמיד רגילים שאני שמח ומאושר. זה גם מה שעושה אותי מאושר ומסייע לי ביום יום לעבוד קשה על עצמי, אבל אני לא מכחיש מיליוני דברים עוברים לי בראש. אני פוחד", הודה.


הברזילאי בילה נשף גאלה עם חבריו בפאריס סן ז'רמן יחד עם דני אלבס הפצוע שלא ישחק במונדיאל ונדהם כאשר איש עסקים בשם ארנאוד לגארדאר ביקש לרכוש את החולצה שלו ב-240 אלף יורו.


ועוד מאותו ערב הגאלה: קיליאן אמבפה הצליח לגבור על ניימאר כאשר השניים התחרו על רכישת גורילה ענקית עם חולצה של פאריס סן ז'רמן שהיא פסל של אומן ידוע בשם ריצ'רד אורלינסקי. אמבפה ייפרד מ-550 אלף יורו בערב בו נאספו 1.6 מיליון יורו, כמיליון יורו יותר מבשנה שעברה עבור פ.ס.ז' פאונדיישן. 


Le Wild Kong PSG mis aux enchères par @Artcurial est remporté par….. @KMbappe de peu face à @neymarjr !#UnDînerDeRêvespic.twitter.com/KZB6N2u36r

— Fondation PSG (@FondationPSG) 15 במאי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי