ואן דר וארט עונה לביקורות: לא אוהבים כדורגל בדנמרק

רפאל ואן דר וארט
רפאל ואן דר וארט | Gettyimages

הקשר ההולנדי, ששוחרר ממידטיילנד אחרי ששיחק העונה שש דקות בלבד, לא הסתיר את אכזבתו: "יש שם 800 צופים במשחק וזה מוריד את המוטיבציה. הם היו צריכים לבנות סביבי את הקבוצה". וגם: מדוע הצטרף מלכתחילה?|

(גודל טקסט)

אחד הסיפורים היותר ביזארים של השנה בכדורגל העולמי, אפילו עצובים אפשר לומר, הוא העונה המסויטת שעברה על רפאל ואן דר וארט בליגה הדנית. הקשר ההולנדי הוותיק, כבר בן 35, חתם במידטיילנד ב-2016 ובעונת הבכורה התקשה להרשים, אבל העונה כבר זכה לשש דקות (!) בלבד ובילה את זמנו בעיקר בקבוצת המילואים.

כעת, לאחר ששוחרר כשלזכותו שתי הופעות בלבד בליגה הדנית העונה, כמחליף כמובן, הוא לא הסתיר את אכזבתו מהכדורגל הדני: "זה היה נורא לשחק שם. לפעמים אתה מגיע לאצטדיון ומחכים לך 800 צופים. אני לא חושב שהם אוהבים כדורגל בדנמרק", אמר ל"דה טלחראף" ההולנדי.

"זה גורם לך להתגעגע לאצטדיוני כדורגל מלאים ששיחקת בהם, קשה לשמור ככה על מוטיבציה", המשיך ואן דר וארט שאף הודה כי הסיבה לבחירתו בליגה הדנית, או יותר נכון לעזוב את ריאל בטיס ב-2016, הייתה חברתו שמשחקת בקבוצת הכדוריד המקומית אסביירג.

"כשיש לך בקבוצה שחקן כדורגל ברמתי, אתה צריך לחשוב 'יש לנו את רפא' ולדעת מה הוא מסוגל לעשות. צריך לבנות קבוצה סביבו", הוסיף כשנשאל כיצד נקלע לסיטואציה כזו, "זה לפחות מה שציפיתי, אבל זה מעולם לא קרה".


רפאל ואן דר וארט. לעתידו לפחות בינתיים הוא לא התייחס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי