רשמית: אינייסטה חתם לשנתיים בוויסל קובה היפנית

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | האתר הרשמי

הקשר הספרדי שעזב את ברצלונה אחרי 22 שנה הצטרף לקבוצה בה מחזיק הספונסר של הקטלאנים, בה משחק גם לוקאס פודולסקי. "ההגעה שלו תשפיע על כל הכדורגל היפני ועל כל אסיה", אמר בעלי הקבוצה

(גודל טקסט)
אנדרס אינייסטה הוא רשמית שחקנה של ויסל קובה היפנית. הקשר הספרדי שעזב את ברצלונה אחרי 22 שנה במועדון, חתם לשנתיים בקבוצה של הבעלים הירושי מיקיטאני, שהוא גם יו"ר חברת "ראקוטן" – הספונסר של ברצלונה. בקבוצה היפנית ישתף אינייסטה פעולה עם לוקאס פודולסקי. ויסל קובה מדורגת שישית ביפן אחרי 15 משחקים.


כאמור, אינייסטה נחת אמש ביפן יחד עם מיקיטאני והיום יצאה ההודעה על הצטרפותו. "בכך שנתנו לאוהדים ולשחקנים הזדמנות לראות מקרוב את היכולת של אינייסטה, אנחנו מאמינים שההחלטה שלו לבוא ליפן תשפיע לא רק על ויסל קובה אלא על כל הכדורגל היפני ועל כל אסיה. המטרה של ויסל קובה החדשה היא להפוך לקבוצה מספר 1 באסיה", אמר מיקיטאני.


במסיבת העיתונאים בה הוצג, עם לא פחות מ-30 אלף איש שצפו בה דרך הרשת, אמר אינייסטה: "היו לי המון הצעות. מועדונים אחרים התעניינו בי. הייתי צריך לבחור ו-ויסל קובה הייתה זו ששכנעה אותי והפרויקט שהציגה לי היה מאוד מעניין. יפן מדינה גדולה. הייתי שמח להתחיל לעבוד כבר עכשיו, אבל קודם יש מונדיאל. אני מקווה שיהיה לי טוב ביפן. אני אוהב הכל ביפן, בעיקר את האנשים, אבל הכי חשוב זה להשתלב בתרבות היפנית".


\5/26 イニエスタ選手ウェルカムイベント「Bienvenido ANDRÉS INIESTA(ビエンベニード アンドレス イニエスタ)」開催/

入場無料
シーズンシートオーナー、ファンクラブ会員は先行入場

イニエスタ選手の来神を一緒に盛り上げよう❣️https://t.co/nIVBB0tF5Z
#vissel#BienvenidoIniestapic.twitter.com/xnhHnLHFwB

— ヴィッセル神戸 (@vissel_kobe) May 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי