מנצ'יני: באלוטלי צריך להשתפר כדי לשמור על מקום בהרכב

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

חלוץ ניס שב לסגל איטליה לראשונה מאז 2014 וגם כבש ב-1:2 על סעודיה, מאמנו שהדריך את הנבחרת לראשונה החמיא, אך גם הודה: "הוא יכול וצריך לשחק טוב יותר". צפו בשער

(גודל טקסט)
איטליה אומנם לא תשחק במונדיאל הקרוב, אבל כמובן היא נשארה נבחרת חשובה לעולם הכדורגל ואתמול (ראשון) בכל רחבי העולם בחנו את הופעת הבכורה על הקווים של רוברטו מנצ'יני כמאמן האזורי, שהסתיימה בניצחון 1:2 על ערב הסעודית – נבחרת שכן תשתתף במונדיאל – במשחק שנערך בשווייץ.


מי שפתח בהרכב וגם כבש בבכורה מחודשת שלו בנבחרת כארבע שנים מאז משחקו האחרון במדי האזורי היה מריו באלוטלי, החלוץ שנזרק מליברפול בקיץ 2016 ובשנתיים האחרונות עושה חיל בניס הצרפתית. אחרי הבכורה מנצ'יני אמר: "באלוטלי צריך עוד להשתפר כדי להבטיח את מקומו בהרכב הנבחרת". 


באלוטלי, אותו טיפח מנצ'יני כשהיה באינטר ואימן אותו גם במנצ'סטר סיטי, נחשב שחקן האהוב על המאמן, אך מנצ'יני לא מתכוון לעשות לו הנחות במדים הלאומיים: "הוא יכול וצריך לשחק טוב יותר. הוא יכול להיות טוב יותר, הרבה יותר טוב, אבל אני חושב שהוא שיחק די טוב במחצית הראשונה. הוא גם כבש שער וזה חשוב מאוד. כולנו יודעים שהוא שחקן גדול וכמה הוא חשוב לכדורגל האיטלקי כשהוא בכושר". 

SÌ SUPERMARIO BALOTELLI! pic.twitter.com/XwptTTHZi6

— Tancredi Palmeri (@tancredipalmeri) May 28, 2018

איטליה שיחקה בהרכב משני, אבל מנצ'יני בוודאי התעודד מכך שג'אנלואיג'י דונארומה רשם מספר הצלות שמנעו מהסעודים להפתיע והשכיח במעט את יכולתו העונה במילאן. על המשחק עצמו אמר מנצ'יני: "המחצית הראשונה הייתה טובה עם 16 בעיטות לשער ו-11 קרנות, אבל אז השחקנים גילו עייפות ואיבדנו את האינטנסיביות. טוב לנצח אחרי כל כך הרבה זמן. כשנשחק נגד נבחרות טובות יותר רמת המשחק שלנו תעלה. מול צרפת נעלה עם הרכב צעיר יותר כדי לצבור ניסיון. חשוב לנצח בתחילת הקמפיין החדש". 



באלוטלי מניף את הרגל בדרך לשער היתרון (Gettyimages)


באלוטלי סיפר שהוא הקדיש את השער לדוידה אסטורי, בלם פיורנטינה ונבחרת איטליה שנפטר לפני כשלושה חודשים. החלוץ ריגש כאשר כתב באינסטגרם: "אני יודע שזה מאוחר, אבל אני משוכנע שהיום הסתכלת מלמעלה על המשחק, יחד עם אבא שלי. השער הזה, למרות שהוא לא ישנה דבר, מוקדש לך".


 

Lo so che è tardi lo so che ormai sei la.. ma sono convinto che la, in alto, oggi la guardavi con mio papà la partita ! Questo gol, anche se non vorrà dire niente, anche se non servirà a niente, lo dedico a te #davideastori #forzaitalia #grazieatuttivoi❤️⚽️

A post shared by Mario Balotelli‍‍ (@mb459) on



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי