דיווח: שמונה ימים לאחר המינוי, מיכאילוביץ' יפוטר מספורטינג

סינישה מיכאילוביץ'
סינישה מיכאילוביץ' | האתר הרשמי

הכאוס במועדון מליסבון נמשך, הנשיא הועזב ומחליפו שוקל לפטר את הסרבי שרק בשבוע שעבר חתם לשלוש שנים. סעיף בחוזהו מאפשר את סיום ההתקשרות תמורת פיצוי מינימלי

(גודל טקסט)
 שמונה ימים בלבד חלפו מאז שסינישה מיכאילוביץ' חתם רשמית לשלוש השנים הבאות כמאמן ספורטינג ליסבון, אבל מתברר כי בעקבות העובדה שנשיא הקבוצה עזב – כעת מנסים במועדון להיפטר מחוזהו של הסרבי.


מיכאילוביץ' בן ה-49, בשנתיים האחרונות מאמן טורינו וקודם לכן מעל חצי עונה לא מוצלחת במילאן, שנה וחצי בנבחרת סרביה בתחילת הקריירה עוזר מאמן באינטר ומאמן ראשי בבולוניה, בקטאניה ובפיורנטינה, עלול להיקלע למאבקי כוחות בעקבות הכאוס שעובר על הירוקים מליסבון כתוצאה מההפסד לאתלטיקו מדריד ברבע גמר הליגה האירופית ואי העלייה לליגת האלופות, מאז הנשיא לשעבר הודיע לכל השחקנים כי הם משוחררים ויצר תוהו ובהו במועדון.


הנשיא הקודם ברונו דה קרבאליו כאמור עזב בעקבות הצבעת האוהדים ובפורטוגל ובספרד מדווחים פה אחד שמחליפו לא מעוניין במיכאילוביץ', על אף החוזה הטרי שנחתם רק ביום שני שעבר. מסתבר כי בחוזהו ישנו סעיף המאפשר למועדון להשתחרר מהחוזה בפיצוי מינימלי של שני מיליון יורו כל עוד ההודעה על הפיטורים תימסר בשבוע הקרוב – לפני פתיחת האימונים ופחות מ-15 ימים לאחר החתימה.

Bem-vindo, Mister #Mihajlovic! pic.twitter.com/m98OmBoPb7

— Sporting Clube de Portugal (@Sporting_CP) June 18, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי