חורחה סמפאולי פוטר מארגנטינה, יפוצה ב-1.6 מיליון דולר

חורחה סמפאולי
חורחה סמפאולי | AFP

אחרי הכישלון במונדיאל והמרד של השחקנים, ההתאחדות הודיעה על סיום דרכו של המאמן שהחזיק בחוזה עד 2022, שכרו יושלם בשבעה תשלומים. סימאונה המועמד המוביל להחליפו, אך כרגע הוא אינו מעוניין במשרה

(גודל טקסט)
הכתובת הייתה על הקיר מאז שארגנטינה הודחה מהמונדיאל בשמינית הגמר מול צרפת והלילה (ראשון) זה הפך לרשמי: חורחה סמפאולי פוטר מתפקידו כמאמן האלביסלסטה, כך הודיעה ההתאחדות.


מוקדם יותר היום פורסם בכלי התקשורת בארגנטינה שסמאפולי יפוצה ב-1.6 מיליון דולר שישולמו לו בשבעה תשלומים. המאמן שהיה חתום על חוזה עד שנת 2022, על פי הדיווחים, דרש תחילה פיצוי בגובה של תשעה מיליון דולר, אך לבסוף הסכים להתפשר.


עוד נטען בארגנטינה שההתאחדות הצעיה לסמאפולי לאמן את הנבחרת הצעירה של ארגנטינה ולוותר על חלק משכרו, אך הוא לא הסכים. במהלך המונדיאל, כזכור, צצו דיווחים ששחקני הנבחרת ובראשם ליאו מסי דרשו את פיטוריו ופתחו במרד כנגד המאמן המפוטר.


המועמדים להחליפו כבר פורסמו: ריקרדו גארקה, מרסלו גז'ארדו ודייגו סימואנה. האחרון, שהאריך את חוזהו באתלטיקו מדריד, הוא המועמד המוביל מבחינת ההתאחדות אך בארגנטינה ובספרד סבורים שהוא לא יסכים לקבל את התפקיד, לפחות לא בשלב הזה של הקריירה.


[SELECCIÓN MAYOR] En el día de la fecha, la @AFA y Jorge Sampaoli llegaron a un acuerdo mutuo para terminar su ciclo al mando de la Selección Argentina https://t.co/VUhqiiswnJpic.twitter.com/R0SxoxxPnc

— Selección Argentina (@Argentina) July 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי