אינייסטה הובס במשחקו הראשון אי פעם מחוץ לברצלונה

אנדרס אינייסטה
אנדרס אינייסטה | האתר הרשמי

הקשר הספרדי עלה מהספסל בדקה ה-59 ולא הצליח לעזור לקבוצתו שנוצחה בביתה 3:0: "לאט לאט אוכל להשפיע ולתרום מניסיוני". בכורה גם לפרננדו טורס בליגה היפנית, קבוצתו הפסידה 1:0

(גודל טקסט)
אנדרס אינייסטה ופרננדו טורס הפסידו היום (ראשון) במשחקי הבכורה שלהם בליגה היפנית. זו הייתה היסטוריה קטנה עבור שניים מגיבורי הכדורגל הספרדי שהסתיימה ברגל שמאל, אבל המועדונים שלהם בהחלט יכולים לשאוב אופטימיות לקראת העתיד.


אינייסטה וקבוצתו ויסל קובה הובסו 3:0 בבית לשונן בלמרה. הספרדי, ששיחק לראשונה בחייו במדי קבוצה שהיא לא ברצלונה, עלה מהספסל בדקה ה-59 כשהתוצאה הייתה 2:0 ולא הצליח לסייע לקבוצתו. למרות ההפסד, היציעים באצטדיון היו מלאים והכוכב זכה למחיאות כפיים סוערות.


ברגע שהמאמן טאקשי יושידה הכניס את אינייסטה, היציעים באצטדיון התמלאו בדגלי ספרד לכבודו של הכוכב החדש של המועדון. אקס ברצלונה, למרות ההפסד, נראה מחויך ונרגש: "אני מקווה שלאט לאט אוכל להשפיע יותר על המשחק ולתרום מניסיוני", אמר בסיום.


Don Andres Iniesta played his first official match with his new team, Vesel Kobe. pic.twitter.com/fb90c3auNV

— BarcaTimes (@BarcaTimes) July 22, 2018


גם פרננדו טורס כאמור הפסיד במשחק הבכורה שלו עם קבוצתו סאגן טוסו שנוצחה בבית 1:0 לווגלטה סנדיי. החלוץ נכנס בדקה ה-50 במצב של 0:0, אבל לא הצליח לבוא לידי ביטוי. קבוצתו מדורגת רק מקום אחד מעל האחרונה נאגויה גראמפוס בה שיחק בעבר גארי ליניקר ואימן אותה ארסן ונגר בעונת 1995/96. כניסתו של טורס לוותה גם היא בהתרגשות גדולה ביציעים.


サガン鳥栖vsベガルタ仙台 0対1で負けたけど、トーレスカッコよかった!#サガン鳥栖#トーレス#デビュー戦pic.twitter.com/S0z7jfxANO

— Eikichi (@Eikichi16189301) July 22, 2018

Very happy for my debut….although today's negative result. Now we will keep working and preparing for next game. Thankful with the fans and teammates! Come on Vissel Kobe! ⚽️ pic.twitter.com/TiHD3mEwWS

— Andrés Iniesta (@andresiniesta8) 22 ביולי 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי