דינמו זאגרב חילצה רק 1:1 בליגה, שער עצמי למוחראמי

סידאג' מוחראמי
סידאג' מוחראמי | האתר הרשמי

רגע לפני שתתארחו בטרנר למשחק הגומלין מול הפועל באר שבע, הקבוצה הקרואטית התקשתה מול רודש. האיראני שלא צפוי להגיע לישראל פתח רע את הקדנציה בקבוצה. "ביכולת כזאת לא בטוח שב"ש לא תמחוק את הפיגור"

(גודל טקסט)

סיפתח ברגל שמאל: סידאג' מוחראמי, קשרה האיראני של דינאמו זאגרב, יבקש למחוק מהפרוטוקול את הופעתו הראשונה בשורות האלופה הקרואטית. לרוע מזלו, הוא כבש לצד הלא נכון והכניס את קבוצתו לפיגור מוקדם נגד NK רודש. למזלו של מוחראמי, חבריו הצליחו להשוות בתוספת הזמן ולמלט עצמם מהפסד ביתי במחזור הפתיחה של העונה החדשה בקרואטיה.

כזכור, וכפי שפורסם לראשונה בספורט1, מוחראמי הצטרף לזאגרב בעיתוי "בעייתי", ימים אחדים לפני המפגש מול הפועל באר שבע. כלי התקשורת בארצו "המליצו" למעסיקיו החדשים שלא להכריח אותו להשתתף במשחק מול הקבוצה הישראלית, והבעיה נפתרה באופן חלקי כשהשחקן דיווח על פציעה.

הערב הוא כבר היה כשיר, ולא נופתע אם הפציעה תטריד אותו שוב ביממה הקרובה. ההערכה היא שלגומלין בטרנר מוחראמי לא יגיע, תהיה הסיבה אשר תהיה. אוהדי דינאמו היו מאוכזבים מהתוצאה הערב, וחרף העובדה שקבוצתם שיחקה בהרכב משני, היו שלא הסתירו את חששותיהם מפני הגומלין. "ביכולת כזאת לא בטוח שהישראלים לא יצליחו למחוק את הפיגור מהמשחק הראשון", כתב אוהד קרואטי מודאג. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי