יוסיין בולט: תמיד רציתי להיות כדורגלן, עכשיו קיבלתי הזדמנות

יוסיין בולט
יוסיין בולט | AFP

האצן הג'מייקני, "האדם המהיר ביותר בעולם", זכה לקבלת פנים חמה בסידני לקראת הצטרפותו לסנטרל קואסט מרינרס, בשורותיה יחל להתאמן השבוע: "אני כאן לתמיד, יודע מה אני יכול לתרום. זה באמת קורה"

(גודל טקסט)
קריירה חדשה יוצאת לדרך. יוסיין בולט הג'מייקני בן ה-31, שיאן לריצות 100 ו-200 מטר וזוכה שמונה מדליות זהב אולימפיות בנוסף למספר מדליות דו ספרתי באליפויות העולם, נחת באוסטרליה ויחל את דרכו ככדורגלן בסנטרל קואסט מרינרס.


בולט זכה לקבלת פנים חמה במיוחד בשדה התעופה בסידני לפני שיחל להתאמן עם הקבוצה ביום שלישי: "זו הזדמנות גדולה עבורי", אמר מי שזכה ובצדק לכינוי "האדם המהיר ביותר בעולם", "הגעתי לכאן ואני מתכוון לעשות את הטוב ביותר. אני מוכן להראות לעולם ממה אני עשוי. אני כאן לתמיד", אמר כשנשאל לכמה זמן בכוונתו להישאר במרינרס.


"זו התוכנית שלי, אני כאן כדי לדחוף את עצמי לקצה היכולת ואעבוד קשה לשם כך", המשיך בולט לדבר על העתיד, "זה קורה באמת. אמרתי לעולם שאני רוצה להיות כדורגלן ואני יודע מה אני יכול לתרום לקבוצה שנתנה לי את ההזדמנות. אני מאוד אוהב את אוסטרליה כפי שאתם יודעים ואני שמח לקרוא לה בית מעכשיו".

"This is real." ⚡️ @usainbolt has touched down and for now, calls the Central Coast home! #CCMFCpic.twitter.com/i9xkYfj9W0

— Central Coast Mariners (@CCMariners) August 18, 2018

.@usainbolt has landed! ⚡

The next step of his football journey is underway. Don't think limits. #CCMFCpic.twitter.com/YbGYG5rJmv

— Central Coast Mariners (@CCMariners) August 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי