רק רשת: וואקמה נפרד מבאר שבע והסיבה שווילבקין הגיע לארץ

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

"הגנרל" מצא בית חדש בטורקיה אבל לא שכח את האוהדים בקבוצתו הקודמת, הגארד נחת בישראל והבהיר מדוע שמח להגיע לכאן. וגם: הניצחון ההיסטורי של דקל קינן, אוהדי יונייטד נגד וודוורד וגלושקו בדרך לגראנד סלאם

(גודל טקסט)
אוהדי יוניטד יניפו שלט ליפטורי וודוורד
אוהדי מנצ'סטר יונייטד מתכוונים לראשונה לצאת בגלוי נגד מנכ"ל הקבוצה, אד וודוורד, במשחק החוץ הקרוב נגד ברנלי ב-2 בספטמבר. האוהדים מתכננים הטסת מטוס שיניף כרזה האומרת למנכ"ל להתפטר מתפקידו לצד ראשי התיבות "LUGH", "אוהבים את יונייטד, שונאים את הגלייזרים". כרזה דומה הונפה במארס 2014 ב"אולד טראפורד", כאשר האוהדים יצאו נגד דיוויד מויס ודרשו לפטרו. אחרי חודש מויס אכן פוטר. האוהדים טוענים שוודוורד לא סיפק לז'וזה מוריניו את השחקנים שהוא רצה, ובראשם בלם, אבל מתעלמים מהעובדה שמאז בואו של מוריניו וודוורד שיתף פעולה עם "המיוחד" ורכש שחקנים בכמעט 400 מיליון ליש"ט. גארי נוויל האשים את וודוורד שלא עזר למוריניו וישב בכיסאו בפנים חתומות כשיונייטד הפסידה לברייטון 3:2 במשחק האחרון.


טוני וואקמה נפרד מהפועל באר שבע
החלוץ הניגרי שעזב לטרבזונספור הטורקית פרסם פוסט מרגש באינסטגרם ובו הוא נפרד מהעיר, מהשחקנים ומהאוהדים: "תודה הפועל באר שבע על כל מה שנתת לי", כתב וואקמה, "תודה למאמן ולשחקנים על שלוש שנים של חגיגות. אני אזכור תמיד את האוהדים של הפועל, אני באמת מעריך את כולכם, תודה על האהבה והתמיכה שנתתם לי כל השנים, זה היה מדהים. תודה רבה לאבי נמני והפועל רעננה על שהביאו אותי לישראל, אני מעריך אתכם וגם את תושבי ישראל. אלוהים יברך כל אחד ואחד מכם על האהבה שהראיתם לי".


 

Thank You Hapoel Be'Er Sheva For Everything You Gave To Me. Thanks To The Coach's And Players For 3 Years Of Celebrations I Will Forever Remember❤️ For You The Fans Of Hapoel Be'er Sheva I Really Appreciate you All For The Love And Support You shown To Me All This Years It Was Amazing⚪️ Big Thanks To Avi Nimni And Hapoel Raanana For Bringing Me To Isreal I Appreciate You And Also The People Of Isreal For Welcoming Me. God Bless Each And Everyone Of You For The Love You Shown To Me. #GodIsTheGreatest #TN9

A post shared by TN9 (@tonynwakaeme) on



סקוטי וילבקין הגיע לתל אביב מסיבה אחת, והיא לא כדורסל
הגארד החדש של מכבי תל אביב נחת בארץ לפני מספר ימים וכבר הצטרף לחבריו לקבוצה, אך מסתבר שהיה עוד גורם להגעתו לארץ: וילבקין שיתף את עוקבי האינסטרגם שלו בסטורי של ארוחה ב"דיקסי" וכתב באופן חד משמעי: "הסיבה האמיתית שבאתי למכבי". בתיאבון.


ווילבקין והארוחה מדיקסי (אינסטגרם)
ווילבקין והארוחה מדיקסי (אינסטגרם)


עוד לילה מוצלח לדקל קינן
דקל קינן שיחק 90 דקות בהרכב סינסינטי במשחק נגד אטלנטה יונייטד 2, ואמנם לא כבש אך היה שותף לניצחון הענק 1:5 על קבוצת התחתית. בכך רשמה סינסינטי 15 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, כשהיא ניצבת בבטחה בפסגת הליגה, ובנוסף את הניצחון הגדול ביותר שלה מאז הוקמה ב-2015.


WHAT. A. GAME. #JoinTheMarch | #ATLvCINpic.twitter.com/utepxDFAQk

— FC Cincinnati (@fccincinnati) August 23, 2018


יוליה גלושקו העפילה לסיבוב השני במוקדמות אליפות ארה"ב הפתוחה
פחות מחודש לאחר הזכייה בטורניר גרנבי בקנדה, יוליה גלושקו יצאה אתמול למסע בדרך לגראנד סלאם בארצות הברית. הטניסאית הישראלית גברה על המקסיקנית רנאטה זראזואה (228) בתוצאה 6:4, 1:6, 4:6 בסיבוב המוקדמות השלישי. באופן מעניין, גם גלושקו וגם זראזואה שיחקו בטורניר לקסינגטון מוקדם יותר החודש ושתיהן הודחו על ידי אן לי, המקסיקנית בסיבוב המוקדם והישראלית בשמינית הגמר. הערב תפגוש גלושקו בסיבוב השני את השווייצרית ויקטוריה גולוביץ' (106) ותקווה להגיע מרחק ניצחון אחד מהשתתפות בטורניר היוקרתי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי