רפאלוב: התאהבתי בפרוייקט של הקבוצה, רוצה לגדול עם המועדון

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | האתר הרשמי

הליגיונר בן ה-32, שחתם אתמול רשמית באנטוורפן אלייה הושאל לעונה אחת, מתרגל לקבוצתו החדשה ועשוי לקבל דקות כבר במשחק הליגה הקרוב מול אנדרלכט: "אני מאושר, אפשר להשיג פה דברים יפים, מצפה לאתגר"

(גודל טקסט)
 בשעה טובה, אחרי מספר חודשים לא מבוטל בהם לא שיחק ואף נודה על ידי קבוצתו בשבע השנים האחרונות קלאב ברוז', ליאור רפאלוב יצא אתמול (חמישי) לדרך חדשה כשחתם רשמית באנטוורפן הבלגית, לה ינסה לעזור להגיע לצמרת הליגה העונה. אחרי הבדיקות שעבר אמר: "אני שמח שהבדיקות הרפואיות היו טובות יותר מהממוצע לגיל שלי (32)". רפאלוב הושאל לעונה אחת מקלאב ברוז' כאשר בינואר הקרוב הוא כבר יהיה רשאי לנהל עם קבוצתו החדשה מו"מ על המשך דרכו במידה ותרצה, כיוון שחוזהו באלופת בלגיה מסתיים בקיץ 2019.


על אף דיבורים על חזרה אפשרית שלו לארץ לאחת הקבוצות בליגת העל, הלגיונר הצטרף לאנטוורפן שתהייה קבוצתו השנייה בבלגיה והשלישית בקריירה אחרי מכבי חיפה בה גדל. רפאלוב עבר אתמול יום מתיש, אבל מאושר מבחינתו. העיתון "גאזט ואן אנטוורפן" ליווה אותו ביום הראשון שלו במועדון. הוא הגיע לאיצטדיון אתמול בשעות הבוקר מלווה בסוכנו דודו דאהן. אוהדים זיהו אותו מיד מאחר ואימון הקבוצה התקיים באותה שעה. הוא חזה באימון מהציע המרכזי ולאחר מכן ישב לשוחח עם המנהל הספורטיבי של הקבוצה לוסיאנו ד'אונפריו למשך שעתיים וחצי. בשיחה, סוכמו כל הפרטים.


אחר הצהריים עבר את הבדיקות הרפואיות בבית החולים הסמוך ואחריה הגיע עם סוכנו כדי לחתום רשמית על החוזה. היום רפאלוב יתאמן לראשונה עם קבוצתו החדשה המדורגת חמישית בליגה. מאמנו הוא לאזלו בלוני הרומני. בין היתר,חבריו החדשים לקבוצה הם מגן סטאנדרד ליאז' לשעבר יאללה ואן דאמה ששיחק תחת גיא לוזון והמגן אמרה ביבי שנרכש אף הוא אתמול משרלרואה.



רפאלוב מתוסכל במדי ברוז'. יוצא לדרך חדשה (אתר רשמי)


הקשר בן ה-32 אמר לאחר החתימה: "אני מאושר. הייתי כאן באנטוורפן ונתנו לי את כל ההרגשה שרוצים אותי. אני אמור לשוחח היום עם המאמן החדש שלי. האמביציה של המועדון חשובה לי מאוד והתאהבתי בפרויקט שלהם. יש הרבה שחקנים עם איכות טובה בקבוצה ואפשר להשיג פה משהו יפה".


בלוני בן ה-65 הדריך קבוצות כמו נאנסי, ספורטינג ליסבון, ראן וסטאנדרד ליאז' ועבד בשנים האחרונות במפרץ הפרסי. כבר תקופה ארוכה שהוא מחפש קשר יצירתי מסוגו של רפאלוב, שיש לו נתונים סטטיסטים טובים. בקלאב ברוז' הוא כבש 55 שערים ובישל 63 ב-238 משחקים. השאלה היחידה שנותרה פתוחה על פי העיתון היא האם רפאלוב נמצא בכושר משחק טוב, כיוון שמאמנו הקודם איבן לקו לא איפשר לו כמעט לשחק.


It's official RAFA is in the House!
Congratulations "young Brother" and good luck in @official_rafcpic.twitter.com/tAUdDYayZO

— Dudu Dahan (@dududahan555) 30 באוגוסט 2018


המאמן בלוני יצטרך להחליט האם לשלב את רפאלוב כבר במשחק הליגה הקרוב ביום ראשון נגד אנדרלכט. סביר להניח שהוא ייתן לו רק כמה דקות, אבל הכל תלוי בכושרו של הישראלי. על כך אמר רפאלוב: "כל הבדיקות הוכיחו שמבחינה פיזית אני מעל הממוצע. אני מרוצה מזה. אני בכושר הנדרש. יש לי רצון גדול מאוד לחזור לשחק. אני מצפה לאתגר. אני רוצה לעזור למועדון הזה לגדול".


על סגנון המשחק שלו שישדרג את קבוצתו החדשה: "יש לקבוצה הרבה לוחמים, אבל חסר להם האספקט הטכני. ההצטרפות שלי תעלה את מגוון היכולות של הקבוצה. אני לא רוצה לדבר יותר מדי, אני רוצה כבר להתאמן עם הקבוצה. קודם כל אדבר עם המאמן ואשמע מה הציפיות שלו ממני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי