"טוני וואקמה הזכיר בעוצמה שלו את קיליאן אמבפה"

טוני וואקמה
טוני וואקמה | אודי ציטיאט

בטורקיה לא הפסיקו להתרגש מההצגה של חלוץ טרבזונספור ב-0:4 על גלאטסראיי שאמר: "הוכחנו שאין דבר כזה בלתי אפשרי בכדורגל. היתה אווירה מחשמלת" גם אוגו פרגן לחברו לקבוצה לשעבר: "הליגה הטורקית לא מוכנה"

(גודל טקסט)
טורקיה כבר מכירה מצוין את כוכב הפול באר שבע, לשעבר טוני וואקמה אחרי שכבש אתמול צמד ובישל שער בניצחון הענק של טרבזנוספור על גלאטסראיי 0:4 שהעלה את הקבוצה למקום חמישי בליגה. וואקמה קיבל ציון 9 בעיתון "טורקיה" שבחר בו כאיש המשחק. "מילייט" העניק לו 8 וגם הציון הכי גבוה. ב"סאבאח" הוא קיבל 8 כמו הוגו רודייגה המשחק איתו בהתקפה.


האתר "ספורקס" הטורקי כתב: "וואקמה הגיע מהפועל באר שבע ונתן רסיטל של כדורגל. הוא הזכיר לא פחות ולא יותר את קיליאן אמבפה עם העוצמה הפיזית שלו ועם המהירות שלו והפך את המגרש לכביש מרכזי". האתר "גול" בטורקית כתב: "וואקמה גרם להלם בכדורגל הטורקי". העיתון "פוטומאץ'" כתב עליו:" הוא שיחק כדורגל מדהים".

Galibiyet pozumuz pic.twitter.com/NUip149DmQ

— Trabzonspor Kulübü (@Trabzonspor) 1 בספטמבר 2018



וואקמה אמר לעיתון "סבאח": "ניצלנו את הביתיות שלנו להפתיע את גלאטסראיי. היינו הקבוצה הטובה יותר. שיחקנו כדורגל גדול ורשמנו ניצחון מאוד משמעותי. הוכחנו שאין דבר כזה 'בלתי אפשרי' בכדורגל. זה היה אותו דבר בקבוצה הקודמת בה שיחקתי. ידענו שיהיה משחק קשה וזה ניצחון גדול עבורנו. לטרבזון יש אוהדים נפלאים והניצחון הזה עבורם".


על השערים שלו אמר: "אני יכול להגיד שכל שער שהבקעתי היה יפה וגם של שאר המבקיעים. ברגע שעליתי לכר הדשא בדקתי את היציעים והיתה אווירה מחשמלת. כבר רציתי לשחק ואני יכול לומר שזה יותר ממה שחשבתי שיהיה. כולם ניסו לעזור לי מהרגע הראשון ועשיתי הכל להסתגל לקבוצה". 


גם חברו לקבוצה של וואקמה לשעבר, ג'ון אוגו, פרגן לניגרי כשהעלה את השער הפנטסטי שכבר ואמר: "הכדורגל הטורקי לא מוכן, איזה סקורר"


Tony Nwakaeme don't need no introduction. Turkish league is not ready . Baddest Baller . pic.twitter.com/pP5RiedMhI

— John Ogu (@ogujohnugo) September 1, 2018


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי