בלם אלבניה: "אנחנו מכירים טוב מאוד את הכדורגל הישראלי"

בראט ג'ימשי
בראט ג'ימשי | AFP

בראט ג'ימשי המשחק באטאלנטה דיבר במסיבת העיתונאים: "רוצים לתקן טעויות שעשינו במשחקי הידידות". מגן נאפולי אלסעיד חוסאי: "משחק שקול בין נבחרות באותה רמה, ליגת האומות היא ההזדמנות שלנו"

(גודל טקסט)

בלם אטאלנטה בראט ג'ימשי והמגן הימני של נאפולי אלסעיד חוסאי, שניים משחקני ההגנה של נבחרת אלבניה, השתתפו היום במסיבת עיתונאים של נבחרתם לקראת המשחק נגד ישראל ועל פי דבריהם, הם בהחלט מוכנים.

חוסאי אמר: "יש לנו את כל הסיכויים להוציא תוצאה טובה מהמשחק הזה, אם כי זה יכול להיות משחק שקול בין נבחרות באותה רמה".

"אנחנו צריכים לשחק רגוע נגד ישראל ולא לחשוב על המשחקים הקודמים נגדם", הוסיף המגן, "ליגת האומות היא הזדמנות גדולה עבורנו לשחק שוב ביורו. אנחנו מוכנים והתאמנו היטב. המטרה שלנו לסיים ראשונים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים נגד ישראל. יש לנו מאמן חדש שכבר למד את הנבחרת היטב, יש לנו שחקנים חדשים ברמה גבוהה. צריך לתקן את הטעויות שלנו מהעבר".

חוסאי אלסעיד.
חוסאי אלסעיד. "יש לנו שחקנים חדשים ברמה גבוהה" (Gettyimages)

ג'ימשי דיבר על היריבה: "לישראל יש שחקנים טובים, אבל המאמן פאנוצ'י נקט בכל האמצעים כדי לנצח ולהתחיל טוב בקמפיין החדש. אנחנו מכירים כבר טוב מאוד את הכדורגל הישראלי. נלמד אותם היטב היום ומחר. מקווה לשחק ושהאוהדים שלנו ייהנו. המשחק הראשון של כל קמפיין תמיד חשוב מאוד להמשך. כשחקן הנבחרת אני רוצה להשיג תמיד את המקסימום והפעם זה לנצח את ישראל. אנחנו רוצים לתקן טעויות שעשינו במשחקי הידידות ולשחק הרבה יותר טוב במשחק הרשמי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי