ניימאר מונה לקפטן הקבוע של ברזיל: "חושב שהתבגרתי מאוד"

ניימאר
ניימאר | Gettyimages

כוכב פ.ס.ז' יוביל את הסלסאו נגד ארצות הברית בפתיחת משחקי ההכנה לקופה אמריקה 2019: "מתנצל בפני האוהדים על הכישלון ברוסיה. אשיג את הביטחון שלהם בי אם אשחק כדורגל טוב יותר"

(גודל טקסט)
מאמן ברזיל צ'יצ'ה החליט לרדת מהניסיון שלו למנות קפטנים אחרים לכל משחק של נבחרת ברזיל והעניק את הסרט באופן קבוע לניימאר, שיילבש אותו הלילה נגד נבחרת ארה"ב במשחק הכנה לקופה אמריקה 2019 שייערך בברזיל.


בברזיל סבורים שאם ניימאר יקבל את סרט הקפטן זה יהפוך אותו לשחקן אחראי יוצר והוא יתרכז פחות בנפילות והצגות. הכוכב הגיב על המינוי הקבוע: "אני חושב שבגרתי הרבה, אני יכול להיות הקפטן של הנבחרת ולעשות את זה על הצד הטוב ביותר. ספגתי הרבה ביקורות בקופה אמריקה ובמונדיאל האחרון, אבל היה עלי לחץ חייתי. הסכמתי להיות הקפטן כי לימדתי הרבה בשנים האחרונות מהניסיון שהיה לי".


חלוץ פאריס סן ז'רמן ביקש את סליחת האוהדים של ברזיל שהסלסאו לא הצליחה להתקדם יותר בגביע העולמי: "אני חייב להתנצל לאוהדים שכעסו מאוד על הנבחרת ברוסיה. להפסיד זה נורא, אבל בואו נשאיר הכל מאחור ונסתכל קדימה. הדרך למחר מתחילה עכשיו. אני רוצה להשיג מחדש את הביטחון של האוהדים בי אם אתחיל לשחק כדורגל יותר טוב. האריות עלי תהיה גדולה יותר. אין לי מה לומר נגד כל הביקורות שהיו נגדי והדבר הכי טוב יהיה לדבר על כר הדשא".


Brazil captain Neymar JR:

"We will treat Copa América just like the World Cup. We will do whatever it takes to be champion!" pic.twitter.com/wjTtVIXmPc

— Seleção Brasileira (@BrazilStat) September 7, 2018


ניימאר הבטיח לנסות להוביל את הנבחרת לעוד תואר כבר בקופה אמריקה בקיץ הקרוב: "ננסה לזכות בקופה אמריקה. ננסה לעשות הכל לקחת את הטורניר ונתייחס אליו באותה חשיבות כמו לגביע העולמי", הבטיח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי