מייקל אוניל מפרגן לנבחרת: "ישראל מאוד דומה לנו באופי"

מייקל אוניל
מייקל אוניל | AFP

מאמן צפון אירלנד שהפסיד ביום שבת לבוסניה-הרצוגובינה בליגת האומות, מתייחס אל משחק הידידות ברצינות רבה: "אנחנו לא מתכוונים לזלזל במשחק הזה, נעלה עם הנבחרת הכי חזקה שלנו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ואנדי הרצוג נערכים למשחק הידידות הקרוב שישוחק מחר (שלישי 21:45) נגד צפון אירלנד בחוץ. מאמן צפון אירלנד, מייקל אוניל שהעלה את נבחרתו ליורו 2016, נותן כבוד לנבחרת הישראלית כשאמר: "הם דומים מאוד לנבחרת שלנו באופי שלהם. הם רוצים גם להגיע לטורניר גדול והם בוודאי חושבים שבזמן האחרון הם רשמו תוצאות שלא הולמות את יכולתם".

אוניל התייחס גם למשחק הקרוב: "כמו לכל משחק של הנבחרת יש משמעות לתוצאה ואנחנו לא מתכוונים לזלזל במשחק הזה. נעלה עם הנבחרת הכי חזקה שלנו וניתן גם דקות לשחקנים שלא שיחקו בהפסד לבוסניה-הרצוגובינה 2:1". והוסיף: "נצטרך לחשוב איך אנחנו משחקים תחת לחץ כי במשחקי החוץ יהיה לנו יותר קשה לעשות את זה".

הצפון אירים מודעים לעובדה שהמשחק מחר יהווה כהכנה אחרונה לקראת המפגשים של הנבחרת באוקטובר כשמפעל ליגת האומות ייכנס להילוך גבוה יותר. הנבחרת תצא לשני משחקי חוץ קשים נגד אוסטריה ושוב נגד בוסניה-הרצוגובינה. האוסטרים ימשיכו לעקוב אחרי אנדי הרצוג רק שהפעם הסיבות יהיו מקצועיות יותר.


לאנדי הרצוג לא יהיה קל להפתיע את נבחרת צפון אירלנד (אודי ציטיאט)

הצפון אירים כואבים את ההפסד מול בוסניה-הרצוגובינה בגלל שהם שלטו יותר ברוב דקות המשחק וגילו יכולת טובה, אבל שתי טעויות קשות בהגנה הביאו לבוסניה את הניצחון. לישראל לא מצפה משחק קל, הצפון אירים החזיקו בכדור ב 67 אחוזים מול הבוסנים הטכניים ובעטו לעבר השער לא פחות מ-26 בעיטות אבל כבשו רק בדקה ה-90 משער של וויל גריג שנכנס כמחליף. כמו כן הם גם השיגו 18 קרנות במשחק כך שאין מה לצפות מישראל להפתיע אותם בקלות. מדובר בנבחרת ששיחקה ביורו 2016 והודחה בשלב הפלייאוף למונדיאל על ידי שווייץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי