ארתור יערוך בכורה בברזיל, איקרדי בחוד של ארגנטינה

איקרדי
איקרדי | Gettyimages

שתי האימפריות של היבשת ממשיכות בהכנה לקופה אמריקה בקיץ, שחקנה של בארסה לראשונה ב-11 מול אל סלבדור (03:30, ספורט4). חלוצה של אינטר יחליף את סימאונה מול קולומביה (03:00, ספורט2). גם דיבאלה יפתח

(גודל טקסט)

הנבחרות הגדולות של דרום אמריקה, ברזיל וארגנטינה, ממשיכות להתכונן למשחקי הקופה אמריקה 2019 שייערכו בארץ הסמבה בקיץ הקרוב. אחרי המונדיאל הדי מאכזב מבחינתן, הלילה יערכו שני משחקי הכנה בהן ינסו הנבחרות לשפר עמדות לקראת הטורניר בקיץ בעוד שנה.

ארגנטינה – קולומביה (03:00, שידור ישיר בספורט4)

ארגנטינה תשחק מול קולומביה הלילה באיסת' רדפורד בניו ג'רסי שבארה"ב אחרי ששתי הנבחרות ניצחו במשחק הידידות ביום שישי האחרון. האלביסלסטה גברו 0:3 על גווטמאלה בעוד קולומביה ניצחה את ונצואלה 1:2.

מאמנה הזמני של ארגנטינה, ליונל סקלוני, יעלה עם הרכב שונה מהמשחק הראשון בכדי לבחון שחקנים חדשים כשהוא נאלץ לשחרר את לאוטרו מרטינס הפצוע. מי שצפוי לקבל את חולצת ההרכב הוא מאורו איקרדי. החלוץ הסורר, שמעמדו בנבחרת מעולם לא היה יציב, מקבל כעת יותר קרדיט ממאמנו החדש: "ארגנטינה זקוקה לשערים שלו, אם איקרדי משחק זה נותן לנו שקט נפשי". ג'אובני סימאונה, שכבש מול גוואטמלה, לא צפוי לשחק. ג'ובאני לו סלסו ימשיך בקישור כשגם פאולו דיבאלה צפוי לפתוח ב-11.

אף אחד משחקני הסגל של הנבחרת לא ילבש את החולצה מספר 10. סקלוני הסביר: "לחולצה הזאת יש בעלים כפי שכולם יודעים. מסי אמנם לא בסגל כעת, אבל החולצה שלו. עד שיבהיר את מעמדו בנבחרת, החולצה לא תהיה בסגל". מקסימילאנו מצה יקבל את החולצה מספר 14 של חביאר מסצ'רנו שפרש. על השינויים בסגל הסביר המאמן: "אני עושה שינויים לא בגלל שלא הייתי מרוצה מסימאונה או שחקנים אחרים. אני פשוט רוצה לראות שחקנים אחרים."


מסי. בנבחרת מחכים לו (gettyimages)

ברזיל – אל סלבדור (03:30, שידור ישיר בספורט2)

הסלסאו יפגשו את אל סלבדור באיצטדיון "אאודי פילד" שבמרילנד. לא ברור מה התועלת שברזיל תפיק ממשחק הכנה נגד יריבה די חלשה, אבל ברור שמארגני המשחקים של ברזיל וארגנטינה בארה"ב יזרימו לקופתם לא מעט כסף. נראה שמעבר לתוצאה, מה שחשוב עבור שתי הנבחרות היא לסיים את המשחקים ללא פצועים. הקפטן החדש/ישן ניימאר, יעלה ב-11 כמו בניצחון 0:2 על נבחרת ארצות הברית.

בשער, נטו צפוי לשחק במקום אליסון, בהנגה מרקיניוס מפ.ס.ז' ואלכס סנדרו מיובנטוס, כשבקישור החדשות הגדולות הן שאתור מברצלונה ורישארליסון מאברטון יעלו להופעת בהרכב לראשונה בקריירה. גם קאסמירו, קוטיניו ודאגלס קוסטה שפתחו נגד ארה"ב צפויים לפתוח שוב.

רישארליסון הוא אולי הסיפור הגדול ביותר בנבחרת הנוכחית. הוא החל לשחק כדורגל מקצועני לפני שלוש שנים וחודשיים וכיום הוא כבר שחקן הסלסאו. "או גלובו" כתב שהצוות המקצועי של הנבחרת עקב אחריו עוד משנה שעברה וכעת נותן לו ההזדמנות. העמדה הטבעית שלו היא באגף שמאל, אך יכול לשחק בכל חלקי ההתקפה.



ניימאר. הקפטן ממשיך בהרכב (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי