אחיו של דיבאלה תקף, המאמן השיב: "הוא לא התאמן טוב"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | AFP

מאמנה הזמני של נבחרת ארגנטינה ליאונל סקאלוני ספג ביקורת מאחיו של כוכב יובנטוס מכיוון שלא פתח בהרכב: "פאולו פנומן, אבל הוא יודע שלא התאמן טוב השבוע". החלוץ השיב: "מבין את אחי, זה היה ברגע של כעס"

(גודל טקסט)

נבחרת ארגנטינה נטולת מרבית הכוכבים סיימה לפנות בוקר בארצות הברית ב-0:0 נגד קולומביה, אבל מה שמסעיר כעת את האלביסלסטה היא לא היכולת תחת המאמן הזמני, אלא ביקורת שהגיעה מצד אחיו של פאולו דיבאלה כנגד המאמן ליאונל סקאלוני. אחיו של דיבאלה העלה ציוץ נגד מאמן ארגנטינה בטענה שלא נתן לו צ'אנס בשני משחקי הידידות של ארגנטינה – זאת למרות סגל חסר כאמור.

אחרי המשחק התראיין סקאלוני לרשת TYC הארגנטינית ובמהלך הראיון קרא לדיבאלה כדי להבהיר בשידור חי את הפרשה. סקאלוני אמר לדיבאלה: "הם חושבים שיש לי בעיות איתך. הוא שחקן פנומן, אבל לא התאמן טוב השבוע והוא יודע את זה היטב".

חלוץ יובנטוס לא ניצל את ההזדמנות לסגור חשבון ואמר: "המאמן קובע מי יהיו ב-11 ויש לו את הפריבילגיה לקבוע מי ישחק. אני מבין את מה שאח שלי עשה כי קרובי המשפחה שלנו רוצים שנשחק כל הזמן, אבל זה היה ברגע של כעס. אסור להיסחף בנושא הזה".


מאורו איקרדי
שפתח ולא הצליח לכבוש גם הפעם טען בסיום: "אני לא מודאג. השערים יבואו. פספסתי את השער בסנטימטרים, אבל אישית אני מרוצה מהמשחק שלי". חלוץ אינטר עדיין לא כבש במדי הנבחרת בחמישה משחקים ו-272 דקות בהן שיחק באלביסלסטה. "בקבוצה שלי אני מצליח ואני מתייצב לנבחרת כדי להפגין את אותה היכולת"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי