סאגת בייל: גיגס הדף את הקונספירציה של אוהדי ריאל מדריד

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

הקהל של הבלאנקוס טען שהכוכב ביקש להתחלף בשביל לשמור כוחות, מאמן הנבחרת הבהיר: "הוא לא כשיר למשחק מול ספרד, קיים סיכוי של 50% שהוא ישחק מול אירלנד". אשלי וויליאמס הוסיף: "רוצים אותו איתנו כמה שיותר"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 1:0 לאלאבס, חלק מאוהדי ריאל מדריד טענו שגארת' ביקש להתחלף בגלל שהוא רצה לשמור כוחות למשחק הידידיות של ווילס נגד נבחרת ספרד (חמישי ב-21:35, שידור ישיר בספורט1), אך כעת מתברר שזו הייתה קונספירציה. מאמן הנבחרת, ראיין גיגס, הודיע שהכוכב כלל לא כשיר למשחק: "אנחנו לא רוצים לסכן אותו, כרגע יש סיכוי של 50% שהוא יהיה כשיר למפגש מול אירלנד בליגת האומות. הפציעה לא קשה, אבל אין טעם לגרום להחמרה במצב".

מעבר לכך, גיגס סיפר שהוא מכין את הנבחרת לאפשרות שבייל לא ישחק מול אירלנד. המאמן הרחיב: "הצוות הרפואי שלנו בקשר רציף עם זה של ריאל מדריד ואנחנו משתפים פעולה בנושא". על מאמן היריבה לואיס אנריקה: "הוא מצוין והנבחרת שלו הרשימה בחודש שעבר כשמחצה את סגנית אלופת העולם, קרואטיה. לא קל לשחק נגד אחת הנבחרות הכי גדולות וטובות בעולם, אבל המשחק הזה יהווה הכנה למפגש החשוב מול אירלנד במסגרת ליגת האומות".

המשחק יתקיים באיצטדיון המילניום בקרדיף, גיגס התלוצץ: "איזה מזל שמצב הדשא טוב. אולי זה אפילו לרעתנו כי הספרדים יודעים לשחק מצוין על מגרשים מהסוג הזה. אני חושב שזה כר דשא יותר מדי טוב ואולי היה עדיף לנו שהוא יהיה במצב קצת פחות טוב".

אשלי וויליאמס בלם הנבחרת אמר: "אנחנו נתגעגע לבייל, הוא השחקן הכי טוב שלנו. אם הוא לא משחק לפחות הוא יהיה איתנו וזה חשוב. אנחנו רוצים לראות אותו משחק בכמה שיותר משחקים. אנחנו צריכים לעלות לכר הדשא וליהנות מכל רגע כי מדובר בנבחרת איכותית כמו ספרד. הנבחרת שלהם בתקופת מעבר, אבל עדיין יש להם יכולת נפלאה. זה יהיה אתגר ענק עבורנו ואנחנו מצפים כמובן למשחק סופר קשה. אנחנו לא צריכים להיות מתוסכלים אם לא נחזיק הרבה בכדור, זה מובן מול ספרד".


לא ישחק מול ספרד, עשוי להיות כשיר לאירלנד. גארת' בייל בהפסד לאלאבס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי