חמישי בספורט2: ציון דרך לרוברט לבנדובסקי מול פורטוגל

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Gettyimages

חלוץ פולין יחגוג את הופעתו ה-100 מול אלופת אירופה (21:45), שתגיע ללא כריסטיאנו רונאלדו. קמיל גליק: "צריך לכבד את ההחלטה שלו לא להגיע". עוד מחר: רוסיה תפגוש את שבדיה, מונטנגרו את סרביה לקרב מסקרן

(גודל טקסט)
המחזור השני בליגת האומות ייצא מחר (חמישי, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט) לדרך עם מספר מפגשים מרתקים. במוקד, פולין תפגוש את פורטוגל במשחק המעניין ביותר של יום חמישי. בצל השמועות על החרמת המפעל והחשד באונס, אלופת אירופה תצטרך להסתדר ללא כריסטיאנו רונאלדו שלא זומן לסגל.


בתוך כך, אופ"א החליטה לשדרג את סכומי הפרסים לנבחרות שמשחקות במפעל. בדרג הראשון תקבל כל נבחרת 2.25 מיליון יורו, בדרג השני 1.5 מיליון יורו, בדרג השלישי – בו נמצאת ישראל, 1.125 מיליון יורו ובדרג הרביעי 750 אלף יורו לכל נבחרת.


דרג 1, בית 3 
פולין – פורטוגל (21:45, שידור ישיר בספורט2)
רוברט לבנדובסקי יחגוג את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת של יז'י בז'צ'ק, אקס מכבי חיפה, שיקווה לרשום ניצחון בכורה כמאמן הלאומי במשחק שיתקיים באצטדיון חוז'וב. במחזור הראשון הפולנים סיימו ב-1:1 באיטליה בעוד אלופת אירופה פורטוגל ניצחה את האיטלקים 0:1. האורחת, שכאמור תגיע ללא רונאלדו, תתבסס על ברנרדו סילבה שנמצא בכושר טוב במנצ'סטר סיטי ואנדרה סילבה שהושאל ממילאן לסביליה ולא מפסיק להבקיע מאז פתיחת העונה.


בלם פולין ומונאקו קמיל גליק אמר לקראת המשחק: "זו הזדמנות מצוינת עבורנו לנקום בפורטוגל שהדיחה אותנו מהיורו האחרון". על כך שרונאלדו לא ישחק: "זה כבוד גדול לשחק נגד שחקנים מסוגו ואנחנו תמיד רוצים שהטובים ביותר ישחקו, אבל צריך גם לכבד את החלטתו והנבחרת הזו חזקה גם בלעדיו. יש להם הרבה צעירים מבטיחים". הלהיט החדש של הכדורגל הפולני קרישטוף פיאטק, שכבש תשעה שערי ליגה במדי גנואה ומוליך את טבלת הכובשים באיטליה, צפוי לקבל דקות.



יחגוג בהופעה ה-100? לבנדובסקי (Gettyimages)


דרג 2, בית 2
רוסיה – שבדיה (21:45, שידור ישיר בספורט3)
סטניסלב צ'רצ'סוב רוצה להמשיך במומנטום המצוין של הנבחרת הרוסית שניצחה בחוץ בטורקיה במחזור הראשון של המשחקים. שבדיה לא ניצחה את רוסיה בארבעת המשחקים האחרונים ביניהן והיא תנסה לעשות זאת במפגש שיתקיים בקלינינגרד.


דרג 3, בית 1
מונטנגרו – סרביה (21:45, שידור ישיר בספורט3)
מפגש היסטורי בין המדינות, שפוצלו ב-2006. שתי הנבחרות מגיעות למפגש הטעון עם ארבע נקודות כששתיהן ניצחו את ליטא במחזורים הראשונים וסיימו בתיקו עם רומניה. מונטנגרו הפסידה רק פעם אחת ב-2018 והיא תקווה לעמוד באתגר הגדול שתציב לה האורחת, שתגיע להתמודדות עם חלוץ פולהאם אלכסנדר מיטרוביץ' שכבש עד כה חמישה שערים העונה.


במשחק נוסף 
ליטא – רומניה (21:45)


דרג 4, בית 3
איי פארו – אזרבייג'אן (21:45)
קוסובו – מלטה (21:45)



ידידות
צרפת – איסלנד (21:45). במשחק נוסף: וויילס – ספרד (21:45, שידור ישיר בספורט4)
בלאז מטוידי לא ישחק בגלל פציעה, שוער אלופת העולם הוגו לוריס התייחס ליכולת המרשימה של קיליאן אמבפה: "הוא עבר למימד אחר בכדורגל שלו. יש לו מעמד חדש מאז הגביע העולמי, שהקפיץ את הקריירה שלו קדימה".


Les Bleus ont quitté Clairefontaine et sont arrivés à Guingamp !

France – Islande, demain à 21h00 sur TF1 #FiersdetreBleuspic.twitter.com/IQppAJRf9C

— Equipe de France ⭐⭐ (@equipedefrance) 10 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי