רק 1:1 לאיטליה מול אוקראינה, 0:0 חלש לאלבניה מול ירדן

איטליה סופגת מול אוקראינה
איטליה סופגת מול אוקראינה | AFP

ברנרדסקי נהנה מטעות של אנדריי פיאטוב והעלה את האזורי ליתרון במשחק הכנה בגנואה, אבל רוסלן מלינובסקי הגיב שבע דקות לאחר מכן. יריבתה של ישראל ביום ראשון בבאר שבע אכזבה מול המדורגת 110 בעולם

(גודל טקסט)

עידן רוברטו מנצ'יני בנבחרת איטליה ממשיך לקרטע. אחרי שהאזורי החלו את קמפיין ליגת האומות עם 1:1 מול פולין והפסד 1:0 בפורטוגל, הם רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון כולל משחקי הכנה – מהמונדיאל הם נעדרו כידוע – כשסיימו רק ב-1:1 ביתי בגנואה. היכולת אולי השתפרה לעומת המשחקים הקודמים, אך עדיין הייתה רחוקה מלהזכיר את איטליה, נבחרת שזכתה בגביע העולם בעשור הקודם.

מנצ'יני בחר לפתוח בהרכב חזק שכלל את ג'יג'י דונארומה בין הקורות, ג'ורג'יו קייליני ולאונרדו בונוצ'י הובילו את ההגנה, ז'ורז'יניו ניהל את מרכז השדה עם מרקו וראטי ואלסנדרו פלורנצי ובחוד הוצבו לורנצו אינסינייה, פדריקו ברנרדסקי ופדריקו קייזה, אבל יכולת פושרת הובילה לכך שרק אחרי 55 דקות כדור ראשון מצא את הרשת – וגם זה קרה אחרי שבעיטה של ברנרדסקי נהדפה על ידי אנדריי פיאטוב לשערו שלו, על אף שנראה היה שהכדור כלל לא היה פוגש את המסגרת.

דווקא אז, לאחר שספגה, נבחרתו של אנדריי שבצ'נקו נכנסה למשחק, לא נבהלה מהחלפת ברנרדסקי בצ'ירו אימובילה ובמפתיע השוותה מבעיטה של רוסלן מלינובסקי בדקה ה-62. עבור האוקראינים היה זה משחק ראשון ללא ניצחון אחרי שלושה ברציפות, את ליגת האומות החלו עם 1:2 בצ'כיה ולאחר מכן גברו 0:1 ביתי על סלובקיה. מנצ'יני יכול למצוא נקודות חיוביות במשחק, אבל בסופו של דבר רשמה נבחרתו עוד 90 דקות פושרות וללא ניצחון וודוקא לעיני תושבי גנואה, אותם ניסו לנחם במעט אחרי האסון הכבד בעיר לפני כחודשיים ללא הצלחה.


ברנרדסקי כבש בעזרת השוער האוקראיני, זה לא הספיק (AFP)

אלבניה – ירדן 0:0
ביום ראשון תתארח באצטדיון "טוטו טרנר" בבאר שבע נבחרת אלבניה, זו שניצחה את ישראל 0:1 במחזור פתיחת ליגת האומות ולאחר מכן הפסידה 2:0 בסקוטלנד, אבל הערב (רביעי) "ילדי הנשרים" אכזבו בגדול כשסיימו ב-0:0 בלבד מול ירדן.

המשחק נערך במגרש באלבסן, בו התארחה ישראל, אבל אלבניה התקשתה מול המדורגת 110 בעולם ולא הצליחה להבקיע ב-90 דקות – בעטה רק ארבע פעמים לשער. יש לציין שמרבית ההרכב האלבני כלל שחקנים מחליפים בדרך כלל, כשהשמות הבולטים ב-11 היו טאולנט ג'אקה והשוער אטריט ברישה (מחליפו של תומאס סטרקושה) בעוד שאר כוכבים מקומיים כמו אלסעיד היסאי ומיג'ן באשה נשמרו למשחק ליגת האומות בתחילת השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי