סקאלוני: "בלי מסי אנחנו משחקים הרבה יותר קבוצתי"

ליונל סקאלוני
ליונל סקאלוני | אתר רשמי

אחרי ה-0:4 של ארגנטינה על עיראק, המאמן חשף שיש גם יתרונות למשחק ללא הכוכב, אך הדגיש: "מקווה שיחזור בעתיד לנבחרת". על העתיד אמר: "אסיים את תפקידי בנובמבר. מקווה שהמאמן הבא ייקח בחשבון את הצעירים"

(גודל טקסט)

האם נבחרת ארגנטינה מסתדרת טוב יותר בלי ליאו מסי? המאמן הזמני שלה ליונל סקאלוני אומנם לא אמר שהוא מוותר על כוכב ברצלונה, אבל רמז: "בלי מסי אין לנו ברירה ואנחנו משחקים כדורגל הרבה יותר קבוצתי". ארגנטינה ניצחה אתמול בריאד 0:4 את נבחרת עיראק במסגרת טורניר מרובע בו תשחק היום ברזיל נגד ערב הסעודית (21:00, שידור ישיר בספורט3) ובשלישי מול ארגנטיה (21:00, שידור ישיר בספורט2). ארגנטינה שיחקה בין היתר בלי החלוצים מסי, סרחיו אגוארו וגונסלו היגוואין שלא נכללו בסגל. ההרכב שעלה היה ניסיוני עם הרבה צעירים שאולי בעתיד יובילו את הנבחרת.

"אני מקווה שמסי יחזור בעתיד לנבחרת", הבהיר סקאלוני. "אבל בלעדיו היינו צריכים לשחק בגישה אחרת. אם הוא לא נמצא, אנחנו צריכים לשחק כדורגל יותר קבוצתי ואז קשה לנצח אותנו". חלוץ אינטר לאוטארו מרטינס, שפתח לראשונה בהרכב, כבש שער בכורה כמו גם רוברטו פריירה, חרמן פצלה ופרנקו צ'רבי. הארגנטינאים התלוננו על כר הדשא הגרוע והמאמן אמר: "זה היה משחק קשה מכל הסיבות. היינו עייפים בגלל הטיסות, כר הדשא לא ראוי למשחק וגם התאמנו רק פעם אחת".

על השחקנים הצעירים של הנבחרת אמר המאמן: "אסיים את תפקידי בנובמבר ואני מקווה שהמאמן החדש ייקח בחשבון את השחקנים החדשים ששילבתי, כי יש להם מקום בכל נבחרת. הרעיון הוא שרובם, אם לא כולם, ימשיכו בנבחרת הבוגרת". בתחנת הטלוויזיה הארגנטינאית TYC דיווחו כבר על ההרכב הצפוי למשחק המסקרן נגד ברזיל שיכלול בחוד את פאולו דיבאלה, מאורו איקרדי ואנחל קוראה.


מסי. הנבחרת יותר קבוצתית בלעדיו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי