יואכים לב: "לא מעניין מה באלאק חושב, העיקר הניצחון"

יואכים לב
יואכים לב | AFP

מאמן המאנשאפאט לא ייחס חשיבות לביקורת של שחקן העבר ("היה צריך לעזוב מזמן") לפני המפגש עם הולנד בליגת האומות (21:45, ספורט4): "רק המשחקים חשובים, לא הכותרות". ואן דייק: "מתוק יותר לנצח אותם"

(גודל טקסט)

שתיים מהנבחרות המפוארות בעולם, הולנד וגרמניה, יפגשו הערב (שבת, 21:45, שידור ישיר בספורט4) במסגרת המחזור השני בליגת האומות. במקביל, רן בן שמעון וקפריסין יצאו לבולגריה, אירלנד תארח את דנמרק.

הולנד – גרמניה (21:45, שידור ישיר בספורט4), דרג 1, בית 1
ההולנדים, שלא הופיעו ביורו והמונדיאל האחרון, רוצים לחזור לגדולתם על חשבון היריבה המרה. בלמה של ליברפול וירג'יל ואן דייק התייחס להתמודדות המקסרנת: "זה משחק מיוחד. עוד לא ניצחנו בליגת האומות ואנחנו רוצים לעשות זאת הפעם. אם זה יקרה מול גרמניה, זה יהיה מתוק אף יותר. הדבר הכי חשוב הוא שניקח שלוש נקודות". קשר אייאקס פרנקי דה יונג, שישחק לראשונה נגד המנשאפט, אמר: "לא הייתי חלק מהאירועים הקודמים מול גרמניה, אבל אני מבין את החשיבות של המשחק. אני נרגש לשחק מולם לראשונה". ההולנדים יחפשו נקודות ראשונות במפעל אחרי ההפסד 1:0 לצרפת. האורנג' צפויים לשחק עם

בצד השני, על אף התקופה הקשה שעוברת על באיירן מינכן, הנבחרת ממשיכה, באופן מסורתי יש לומר, להתבסס על שחקניה של אלופת גרמניה בשש השנים האחרונות. "אני מצפה מהשחקנים לנצל את השקט מהקבוצות כדי לחזור לכושר. אני יודע כמה איכויות יש להם", אמר מאמן הנבחרת, יוגי לאב. בגרמניה יחסרו את מרקו רויס, אך לירוי סאנה וטימו ורנר יעמדו לרשותו של המאמן, שספג ביקורת מכיוון בלתי צפוי. שחקן העבר מיכאל באלק תקף את יוגי על הכישלון האחרון של הנבחרת במונדיאל והעביר ביקורת על העובדה שהוא עדיין מאמן הנבחרת. לאב לא נשאר חייב ואמר: "ממש לא אכפת לי מה הוא אומר. השבוע לא מעניין אותי כלום חוץ מהמשחקים שלנו. אני בקושי קורא כותרות".


עודף מוטיבציה לנצח את גרמניה. ואן דייק (AFP)

סלובקיה – צ'כיה (21:45), דרג 2, בית 1 
קרב עם ניחוחות היסטוריים/פולייטים בין שתי הנבחרות שמדינותיהן נחשבו למדינה אחת, עד פירוק צ'כוסלובקיה ב-1993. בצד המקצועי, שתי הנבחרות מחפשות נקודות ראשונות אחרי ששתיהן הפסידו לאוקראינה שמוליכה את הבית עם 6 נקודות.

אירלנד – דנמרק (21:45), דרג 2, בית 4: 
מנג'ר אירלנד, מרטין או'ניל, מעוניין לנקום בדנים אחרי ההפסד בפלייאוף העלייה למונדיאל. הסקנדינבים ניצחו 1:5 בדבלין בדרך לגביע העולם. כוכבם הגדול כריסטיאן אריקסן ייעדר בגלל פציעה.

משחקים נוספים:
נורבגיה – סלובניה (19:00), בולגריה – קפריסין (21:45), דרג 3, בית 3

גיאורגיה – אנדורה (19:00), לטביה – קזחסטן (19:00),  דרג 4, בית 1

ארמניה – גיברלטר (19:00), מקדוניה – ליכטנשטיין (21:45), 
בית 4

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי